پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون :
انقلاب اسلامی ایران بدون پشتوانه مردمی بی معنا می شود
شنبه 14 بهمن 1396 - 11:43:16 AM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون پشتوانه مردمی و رهبر جامع شرایط بی معنا می شود.
به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان روز شنبه در آیین زنگ چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدرسه هشتم شهریور تیران افزود: وجود رهبری در راس امور و پشتوانه مردمی وجه متمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دنیا بوده و همین دو رکن عامل تشکیل و ماندگاری انقلاب شده است.
وی بیان کرد: حرکت عظیم و گسترده انقلاب اسلامی ایران فارغ از مسائل سیاسی و جناحی آغاز شده و این حرکت باید همانند هدف فراجناحی و مبتنی بر ارزش های اسلامی مسیر خود را طی کند تا اینکه همواره عزتمند باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون ادامه داد: ایثار و فداکاری در عرصه های مختلف و حضور به موقع در صحنه های انقلاب اسلامی توطئه و فتنه های دشمنان را نقش برآب کرده و رشد علمی کشور که به سبب تلاش و مجاهدت های علمی دانش آموزان و دانشجویان اتفاق می افتد موجب شده که کشورمان موفقیت های علمی زیادی را به دست آورد.
شهرستان تیران و کرون دارای 100 باب مدرسه و بیش از 10 هزار نفر دانش آموز است و امروز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان نواخته شد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20342/انقلاب-اسلامی-ایران-بدون-پشتوانه-مردمی-بی-معنا-می-شود
بستن   چاپ