پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
جوانان می توانند آگاهانه به تحلیل مسائل سیاسی کشور بپردازند
شنبه 14 بهمن 1396 - 12:03:26 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی پرورش جوانانی با درک وشعور انقلابی است که می توانند آگاهانه به تحلیل مسائل سیاسی داخل و خارج از کشور بپردازند.
به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز شنبه در آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب درهنرستان ابوذر اصفهان افزود: جوانان ایرانی در دنیا پیشرو و پیشگام هستند و به دلیل رشد سیاسی و همچنین آگاهی از حق و حقوق خود موجب شده اند که دشمن مدام از تعالی و اندیشه مند بودن آنها در هراس باشد.
وی تاکید کرد: خیلی ها سعی می کنند با تحلیل های غیرمنطقی و سطحی از مسائل در قالب رقابت های سیاسی به سمپاشی بذر ناامیدی در جامعه بپردازند.
وی با بیان اینکه دشمن همیشه درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است گفت: دشمن نتوانست مانع از پیروزی انقلاب شود به همین سبب جنگ تحمیلی را آغاز کرد و تا قبل از جنگ نیز قومیت ها و ملیت های مختلف را علیه انقلاب تحریک می کرد.
مهرعلیزاده افزود: در ادامه هم دشمنان در قالب منافقان به ترور بزرگان فکری، عقیدتی و سیاسی اقدام کردند وازهیچ کوششی برای خاموش کردن صدای انقلاب دریغ نکردند.
وی با بیان اینکه عزت و شرف ملت ایران بواسطه عشق به میهن، ارادت به اسلام، تدین و اعتقاد به آرمانهای انقلاب تاکنون حفظ شده است گفت: توطئه های دشمن یکی پس از دیگری به همت همین جوان های آگاه کشور خنثی شده است.
استاندار اصفهان افزود: دشمنان می دانند دیگر با انواع تحریم های نفتی، بانکی، کشتی رانی، بیمه و به قول خودشان تحریم های هوشمندانه با هدف فلج کردن ایران راه به جایی نخواهند برد.
در این مراسم هنرجویان هنرستان ابوذر همزمان با نواختن زنگ انقلاب توسط استاندار به سرودن شعر "ای ایران ای مرز پر گهر" پرداختند و با تکان دادن پرچم ایران، سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
همچنین در این مراسم کیک سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب نیز بریده شد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: علت انتخاب هنرستان ابوذر برای برگزاری این مراسم، قدمت81 ساله این مرکز آموزشی به عنوان مهد علم و پرورش دانش آموزان از گذشته تاکنون است.
محمد جواد احمدی افزود: ازدیگر دلایل این انتخاب تقدیم بیشترین شهید در سال 57 از بین دانش آموزان انقلابی این هنرستان بود که به خیل مردم مبارز ایران علیه رژیم مستبد طاغوت پیوستند و به شهادت رسیدند.
هم اکنون 600 دانش آموز در 9 رشته فنی و حرفه ای در هنرستان ابوذر اصفهان مشغول به تحصیل هستند.
دستگاه تعلیم و تربیت استان اصفهان متشکل از 850 هزار دانش‌ آموز، بیش از 50 هزار معلم شاغل و 30 هزار بازنشسته و بیش از پنج هزار مدرسه است.
ت/6994/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20344/جوانان-می-توانند-آگاهانه-به-تحلیل-مسائل-سیاسی-کشور-بپردازند
بستن   چاپ