پیام سپاهان
اصفهان میزبان معاون اول رئیس جمهوری برای افتتاح سه طرح ملی
شنبه 14 بهمن 1396 - 12:38:35 PM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان- سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از سفر معاون اول رئیس جمهوری به این استان همزمان با ایام دهه فجر برای افتتاح سه طرح ملی و صنعتی خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان  تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های اولیه، مقرر است سه طرح ملی توسعه مجتمع فولاد سبا، فولاد سپید فراب کویر و فیلم های صنعتی شرکت سپهر پلیمر سپاهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری همزمان با ایام دهه فجر امسال افتتاح شود.
حسین توکل افزود: این طرح های ملی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با سرمایه پنج هزار و 306 میلیارد ریال و 146 میلیون یورو و اشتغالزایی 456 نفر در استان اصفهان افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز گفت: یکی از سه طرح ملی مذکور شامل طرح توسعه ورق های فولادی مجتمع فولاد سبا در گروه فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه 253 میلیارد ریال و 146 میلیون یورو است.
اسرافیل احمدیه افزود: با اجرای این طرح تولید کلاف گرم نور دیده شده با افزایش ظرفیت 850 هزار تُن به بالای یک میلیون و 600 هزار تُن می رسد و زمینه اشتغال مستقیم 150 نفر فراهم می شود.
وی طرح دوم را تولید میلگرد آجدار در شرکت سپید فراب کویر در شهرستان آران و بیدگل عنوان و اظهار کرد: این طرح با ظرفیت تولید 550 هزار تُن و سرمایه گذاری یکهزار و 238 میلیارد ریال زمینه اشتغال 160 نفر را فراهم می کند.
احمدیه درباره طرح سوم نیز گفت: خط تولید فیلم تخصصی و کاغذ مصنوعی شرکت سپهر پلیمر سپاهان در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه با سرمایه گذاری یکهزار و 538 میلیارد ریال و ظرفیت سه هزار و 800 تُن، منجر به اشتغالزایی برای 146 نفر می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر سه طرح ملی مذکور، 9 واحد تولیدی استانی با سرمایه گذاری 952 میلیارد ریال و ایجاد 203 فرصت شغلی همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.
احمدیه افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از 9 واحد تولیدی در شهرستان های اصفهان، لنجان، شاهین شهر و میمه، کاشان، آران و بیدگل و شهرضا ست.
اصفهان دارای بیش از 9 هزار واحد صنعتی و تولیدی است.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20350/اصفهان-میزبان-معاون-اول-رئیس-جمهوری-برای-افتتاح-سه-طرح-ملی
بستن   چاپ