پیام سپاهان
معاون هنری ارشاد اصفهان:
«امپراطور جهنم» و «هایلایت» جشنواره فجر اصفهان را کلید می زنند
شنبه 14 بهمن 1396 - 12:38:42 PM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان – معاون هنری ارشاد اصفهان گفت: امروز با اکران فیلم امپراتور جهنم در سینما سپاهان و هایلایت در سینما فلسطین، هشتمین جشنواره فجر در اصفهان آغاز می‌شود.

پرویز طاهری  با اشاره به آغاز جشنواره فجر در اصفهان از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز اظهار داشت: امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه فیلم امپراطور جهنم به نویسندگی و کارگردانی پرویز شیخ طادی و اتاق تاریک به نویسندگی و کارگردانی روح الله حجازی از ساعت 20 و 30 دقیقه در سینما سپاهان به نمایش در می آید.
وی افزود: همچنین فیلم‌های هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی و فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان در سانس های 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه در سینما فلسطین اکران می شود.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه فیلشاه تنها انیمیشن راه یافته به بخش سودای سیمرغ است، ابراز داشت: این فیلم در جشنواره فیلم های کودک و نوجوان نیز اکران شده است و صبح امروز نیز در سینما سپاهان نمایش داده شد.
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه دانش آموزان مدارس با عنوان «سیمرغ و پروانه ها» فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اکران می‌شود، تاکید کرد: این فیلم ها از 14 تا 18 بهمن ماه صبح‌ها در سینماهای اکران کننده فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به صورت رایگان به نمایش درمی آید.
طاهری بیان داشت: فیلم های قهرمانان کوچک، شکلاتی، دنیای کیف ها، دزد و پری 2 و فیلشاه از جمله فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کودک و نوجوان است که از ساعت 10 صبح در دو سینمای سپاهان و فلسطین اکران می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20351/«امپراطور-جهنم»-و-«هایلایت»-جشنواره-فجر-اصفهان-را-کلید-می-زنند
بستن   چاپ