پیام سپاهان
امام جمعه خوروبیابانک:
انقلاب اسلامی منشاء تحول عظیم در جهان شد
شنبه 14 بهمن 1396 - 1:13:14 PM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان- امام جمعه خوروبیابانک روز شنبه در آیین زنگ چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.
  حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیدشت دهه فجر، توطئه های دشمنان را یادآوری کرد و گفت: جوانان بدانند و به دنیا نشان دهند که این انقلاب به سادگی به دست نیامده که به راحتی هم از بین برود.
وی به موضوع انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران منشاء بیداری ملت های آزاده جهان در مبارزه با طاغوت است.
مهدی نژاد خاطرنشان کرد: در 40 سال گذشته بسیاری از مردم دنیا با الهام از ملت ایران در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستاده اند.
امام جمعه خوروبیابانک گفت: انقلاب اسلامی وعده و هدیه الهی به ملت اسلامی بود که با رهبری حضرت امام خمینی و قیام مردم به ثمر نشست.
این مراسم با حضور امام جمعه، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مدیر و معاون آموزش و پرورش، شهردار و اعضای شورا و دانش آموزان به صورت نمادین در دبیرستان عفت شهر فرخی برگزار شد.
شهرستان خوروبیابانک دارای 45 باب مدرسه و بیش از 3 هزار نفر دانش آموز است و امروز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان نواخته شد.
شهرستان خوروبیابانک با 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/20357/انقلاب-اسلامی-منشاء-تحول-عظیم-در-جهان-شد
بستن   چاپ