پیام سپاهان
اصفهان فاتح لیگ کشتی پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان ایران شد
شنبه 14 بهمن 1396 - 1:13:15 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - تیم کشتی پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان در لیگ رده نوجوانان باشگاه های کشور در تهران، قهرمان شد.
به گزارش روز شنبه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، این رقابت ها طی 3 روز از چهارشنبه تا جمعه شب و در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر با عنوان جام ستارگان در سالن شهدای هفتم تیر و زورخانه ملی شهید فهمیده تهران برگزار شد.
تیم های حاضر طی سه مرحله رقابت در رشته های تیمی زورخانه ای، هنرهای فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، میل بازی و سنگ)، کشتی پهلوانی (5 وزن 50، 60، 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم) و هنر مرشدی به نتایج زیر دست یافتند:
در مرحله نخست تیم شهید شکوهی سنندج 10 بر 5 عقاب نهاجا را شکست داد و نوجوانان استان مازندران 9 بر 7 نوجوانان استان فارس را مغلوب خود کردند. تیم هیات اصفهان نیز با اختلاف 14 امتیاز پیروز میدان پیکار با شهرداری ساوه شد. بنابراین گزارش تیم های عقاب نهاجا، استان فارس و شهرداری ساوه با توجه به باخت مقابل حریفان خود در همان مرحله اول از ادامه مسابقات باز ماندند.
در مرحله دوم نیز تیم نوجوانان هیات های پهلوانی و زورخانه ای مازندران، یزد، اصفهان و شهید شکوهی سنندج به مصاف هم رفتند که تیم شهید شکوهی سنندج 11 بر 3 استان مازندران را شکست داد و اصفهان نیز 11 بر یک نوجوانان استان یزد را مغلوب خود کردند و در ادامه این مسابقات به قید قرعه و در مرحله سوم و پایانی برای کسب عنوان برتری تیم شهید شکوهی سنندج با هیات اصفهان و هیات یزد با هیات مازندران روبرو شدند.
بنابراین گزارش تیم هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان با 3 برد قهرمان و فاتح لیگ پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان کشور شد.
تیم استان شهید شکوهی سنندج نیز با 2 برد و یک باخت به عنوان مقام دوم دست یافت و تیم استان یزد و مازندران به طور مشترک سوم شدند.
همچنین رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی نوجوانان کشور که روز جمعه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، مازندران با کسب 85 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم های تهران الف و توابع تهران به ترتیب با کسب 79 و 53 امتیاز دوم و سوم شدند.
ورزشی**1067**1545 ** تنظیم: رضا رمضانی ** بازنشر: اصغر دواتگر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20358/اصفهان-فاتح-لیگ-کشتی-پهلوانی-و-زورخانه-ای-نوجوانان-ایران-شد
بستن   چاپ