پیام سپاهان
پنج اثر جشنواره فیلم فجر در سینماهای اصفهان اکران می شود
شنبه 14 بهمن 1396 - 1:29:42 PM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان - پنج اثر سینمایی در هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز (شنبه) در 2 سالن سینمای اصفهان اکران می شود.
  امروز فیلم های "قهرمانان کوچک"، "امپراطور جهنم" و "اتاق تاریک" در سینما سپاهان
و فیلم های "قهرمانان کوچک"، "هایلایت" و "فیلشاه" در سینما فلسطین در سه نوبت 10، 18:30 و 20:30 به روی صحنه می رود.
** فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" به کارگردانی "حسین قناعت"، درباره چهار کودک و نوجوان هفت تا 11ساله تکواندوکار است، که پدرانشان، کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریر در شُرُفِ تعطیلی هستند، برای جلوگیری از بیکاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیان این کالا، که در واقع عاملان اصلی این تعطیلی هستند، به تعقیبِ آنها می پردازند.
**اثر سینمایی "فیلشاه" عنوان تنها اثر انیمیشن این دوره از جشنواره به کارگردانی `هادی محمدیان` است، این فیلم که در تولید آن بیش از 200 نفر مشارکت داشته‌اند، در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد که رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد اما برخلاف تصور همه، «شاه‌فیل» بسیار دست و پا چلفتی است.
**فیلم سینمایی "امپراطور جهنم" ساخته `پرویز شیخ طادی` است که علی نصیریان، فرخ نعمتی و علی رام نورایی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آن پیرامون تروریست‌های تکفیری است.
**اثر سینمایی "اتاق تاریک" ساخته `روح‌اله حجازی` است که داستان فرهاد و هاله را در آغاز فصل جدیدی از روایت می‌کند که سرآغاز تغییرات دیگری است در مواجهه با مسایل جدید است، ساره بیات، ساعد سهیلی به ایفای آن پرداخته است.
**فیلم سینمایی "هایلایت" ساخته `اصغر نعیمی` است که یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی را روایت می‌کند و در آن بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی و سام قریبیان ایفای نقش می کنند.
آیین افتتاح هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان روز گذشته در سینما فلسطین اصفهان با اکران اثر سینمایی "هایلایت" برگزار شد.
هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با اکران 14 فیلم همزمان با سراسر کشور از 13 بهمن به مدت 10 روز برگزار می شود.
جشنواره بین‌المللی ` فیلم فجر ` مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 همه ساله در دهه فجر در تهران برگزار شده و در چند سال اخیر فیلم های این جشنواره همزمان با پایتخت در مراکز استان ها نیز اکران شده است.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20360/پنج-اثر-جشنواره-فیلم-فجر-در-سینماهای-اصفهان-اکران-می-شود
بستن   چاپ