پیام سپاهان
شهبازی: می‌دانستم می‌بریم
شنبه 14 بهمن 1396 - 1:45:23 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با توجه به شرایط و تمریناتی که داشتیم توقع برد در مقابل شهرداری بم را داشتم و می‌دانستم که بازیکنانم اگر هر کدام از توانمندیهای خود استفاده کنند می‌توانیم به راحتی پیروز میدان باشیم.
سمیه شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده تیمش در مقابل شهرداری بم اظهار کرد: در بازی رفت مقابل شهرداری بم عملکرد خوبی نداشتیم و نتیجه‌ای که به دست آمد شوک بزرگی به تیم وارد کرد. برای این بازی برنامه‌های زیادی داشتیم تمام تیم هم قسم برای پیروزی بودند. نیمه اول را خوب شورع نکردیم و در واقع 30 دقیقه بسیاری بدی داشتیم و اجازه دادیم حریف بر ما غلبه کند ولی در ادامه بازیکنان تیم توانستند خود را در زمین پیدا کنند. در دقیقه بسیار حساسی به تیم شهرداری بم گل زدیم. بچه‌ها واقعاً غیرت گذاشتند وجانانه جنگیدند و من از تمام آنها تشکر می‌کنم.
وی افزود: بم تیم پر مهره‌ای است که چندین سال است در کنار هم تمرین می‌کنند بنابراین به راحتی و حتی چشم بسته می‌توانند یکدیگر را در زمین پیدا کنند، ما امسال یکسری تغییراتی داشتیم و این زمان می‌برد که بتوانیم به هماهنگی که دوست داریم و مد نظرمان است برسیم. البته من توقع برد را داشتم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص انتقال بازی‌های تیم فوتبال بانوان سپاهان به نقش جهان گفت: خوب مشخص است که اگر بازی در ورزشگاه بزرگ و با کیفیتی مثل نقش جهان برگزار شود هم روحیه برای بازیکنان می‌شود و هم موجب می‌شود تماشاگران بیشتری به استادیوم بیایند، ولی با شرایطی که تا کنون داشتیم من ترجیح می‌دهم در این فصل بازیهای حساس و مهمی که داریم در این ورزشگاه و زمین باشد چرا که به آن عادت کردیم.
کدخبرنگار:13042
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20361/شهبازی--می‌دانستم-می‌بریم
بستن   چاپ