پیام سپاهان
قلعه نویی:
دیدار ذوب آهن با استقلال تهران در معادلات بالای جدول لیگ برتر فوتبال تاثیرگذار است
شنبه 14 بهمن 1396 - 2:46:14 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نتیجه دیدار تیم این تیم با تیم استقلال تهران تاثیر بسزایی در معادلات بالای جدول لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور دارد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر فردا ( یکشنبه ) در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم استقلال تهران است.
ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران 33 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم نماینده فوتبال اصفهان 10 پیروزی و آبی پوشان 11 برد بوده است و در 12 دیدار نیز دو تیم به تساوی رسیده اند.
در این راستا پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز شنبه به نقل از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اضافه کرد: بسیار خرسندیم که روند نتیجه گیری ذوب آهن ادامه دارد و توانستیم در یک رقابت سخت مقابل " آیزاول " هند که در هوای بسیار سرد برگزار شد، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
" امیر قلعه نویی " افزود: بااین وجود ما همه نتایج اخیر و صعود به آسیا را فراموش کرده ایم و به بازیکنانم گفته ام بر دیدار روز یکشنبه با استقلال تهران تمرکز کنند.
وی با بیان اینکه دیدار با استقلال تهران سخت و جذاب است، گفت: دو تیم در شرایط خوب خود به مصاف همدیگر می روند و به نظر می رسد امتیازات این بازی تاثیر بسزایی در معادلات بالای جدول لیگ برتر داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: از همه بازیکنان ذوب آهن خواستم با نهایت تمرکز و تلاش در این مصاف حاضر شوند و به کسب پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز آن بسیار امیدواریم.
قلعه نویی به وضعیت مصدومان تیمش نیز اشاره کرد و گفت: " اکبر ایمانی " از 2 روز قبل در تمرینات تیم حاضر شده که در مورد استفاده از این بازیکن مقابل استقلال تهران متعاقبا تصمیم خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: " مهران درخشان مهر " دیگر بازیکن ذوب آهن اصفهان بتازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته و دویدن دور زمین را آغاز کرده است و در دیدار با استقلال غایب خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان کرد: تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم یک بازی خوب را مقابل استقلال تهران به نمایش بگذاریم و از هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان هم می خواهیم که تیم خود را در این دیدار تنها نگذارند.
ذوب آهن اصفهان در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاههای کشور با 35 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران و تیم استقلال تهران نیز با 33 امتیاز در جایگاه ششم این رقابت ها قرار دارند.
8114/ 6020 / 2093 **

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20371/دیدار-ذوب-آهن-با-استقلال-تهران-در-معادلات-بالای-جدول-لیگ-برتر-فوتبال-تاثیرگذار-است
بستن   چاپ