پیام سپاهان
هنرمند کاشانی به مرحله نهایی جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافت
شنبه 14 بهمن 1396 - 4:00:23 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از راهیابی یکی از بانوان هنرمند این شهرستان به مرحله نهایی و نمایشگاه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خبر داد.
به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان در کاشان، مصطفی جوادی مقدم اظهار کرد: در بررسی آثار رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی یک اثر از آرزو باغ شیخی را که در بخش ویدئو آرت این جشنواره شرکت کرده بود به عنوان یکی از آثار راه یافته به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره معرفی کردند.
به گفته وی، در جشنواره امسال، دو هزار و 764 هنرمند ایرانی و خارجی ثبت نام کردند که از این تعداد 168 هنرمند خارجی از 53 کشور جهان در این رویداد بزرگ هنری شرکت کرده‌اند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: اعضای شورای هنری این دوره از جشنواره طی سه مرحله داوری آثار و بررسی اطلاعات ثبتی هنرمندان، شامل اطلاعات شخصی، رزومه، نمونه آثار قبلی، تصاویر بخش مسابقه و ... از میان 10 هزار و 650 اثر رسیده، در مرحله اول یک هزار و 662 اثر را انتخاب کردند و در مرحله دوم نیز 159 اثر را برای ورود به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره انتخاب کردند.
وی تصریح کرد: همچنین ویدئو آرت این هنرمند کاشانی به عنوان یکی از آثار منتخب سال 2018 جشنواره لندن برگزیده شد و به صورت دائمی در سایت این جشنواره قرار گرفت.
جوادی مقدم گفت: آرزو باغ شیخی کارشناس ارشد رشته تصویر سازی دانشگاه تهران است که تا کنون بیش از 30 نمایشگاه در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است و در سال 2017 نیز جایزه ویژه رزیدنسی فرانسه را کسب کرده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20383/هنرمند-کاشانی-به-مرحله-نهایی-جشنواره-بین-المللی-هنرهای-تجسمی-فجر-راه-یافت
بستن   چاپ