پیام سپاهان
رئیس انجمن جایگاه داران سوخت استان: کارتخوان های جایگاههای سوخت اصفهان فعال است
شنبه 14 بهمن 1396 - 5:12:54 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس انجمن جایگاه داران سوخت استان اصفهان با تکذیب غیرفعال شدن کارتخوان های جایگاههای سوخت در این استان گفت: در همه جایگاههای سوخت اصفهان کارتخوان ها فعال است و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این رابطه توجه نکنند.
" امیر آبدار " روز شنبه در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: صبح امروز اخباری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر غیر فعال شدن کارتخوان ها در جایگاههای سوخت به دلیل اختلاف با بانک ها منتشر شد که این موضوع در اصفهان واقعیت ندارد و جایگاههای سوخت این استان همانند گذشته از طریق دستگاههای کارتخوان ( پوز ) یا پرداخت نقدی خدمات ارائه می کنند.
صبح امروز برخی از شبکه های اجتماعی و سایت های خبری به نقل از جایگاه داران سوخت گزارش دادند: واریز با تاخیر پول از طریق کارت ‌های اعتباری و دستگاه‌های پوز به حساب جایگاه ‌داران سوخت موجب ایجاد مشکلات برای مردم و جایگاه‌ داران شده است.
این پایگاههای خبری و شبکه های احتماعی به نقل از جایگاه داران سوخت اضافه کردند: به دلیل مشکلاتی که با بانک ‌ها داریم از این پس جایگاه‌ ها فقط در قبال دریافت پول نقد، بنزین تحویل می‌ دهند.
در ادامه این مطلب آمده است: جایگاه داران سوخت با قطع کردن دستگاه‌های کارتخوان جایگاه ‌های سوخت فقط وجه بنزین را بصورت نقدی دریافت می‌ کنند و به هیچ عنوان کارت بانکی نمی‌ پذیرند.
" بهمن علی پور " رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان نیز طی تماسی با ایرنا این خبر را تکذیب کرد.
در ایران سه هزار جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و 2 هزار و 300 جایگاه عرضه سوخت " سی ان جی " فعال است که از این تعداد 227 جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز و 153 جایگاه " سی ان جی " در استان اصفهان است.
3011/ 2093 **

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20389/رئیس-انجمن-جایگاه-داران-سوخت-استان--کارتخوان-های-جایگاههای-سوخت-اصفهان-فعال-است
بستن   چاپ