پیام سپاهان
کلنگ زنی و افتتاح سه طرح در کاشان
شنبه 14 بهمن 1396 - 6:34:54 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - کاشان- سه طرح به ارزش 11 میلیارد و 300 میلیون ریال در کاشان همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر طی آئینی با حضور مسئولان این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار کاشان روز شنبه در حاشیه برگزاری این آئین ها گفت: طرح حفر و تجهیز (800 متر لوله گذاری) یک حلقه چاه با آبدهی 20 لیتر بر ثانیه با اعتبار 6 میلیارد ریال به منظور آبرسانی به شهر کاشان افتتاح شد.
'حمیدرضا مومنیان' افزود: همچنین طرح احداث مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب کاشان در زمینی به مساحت 180 مترمربع با براورد اعتبار 10 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
او بیان کرد: دولت تلاش خود را برای رفع نیازهای آبی با اجرای طرح های این چنینی انجام می دهد اما در نهایت باید نگاه ها از تامین آب به سوی اصلاح الگوی مصرف تغییر کند.
فرماندار کاشان اضافه کرد: تامین اعتبار بخش از ماجراست و آمار نشان از کاهش شدید بارش ها در شهرستان کاشان دارد؛ امسال 18 میلیمتر بارندگی داشتیم که نسبت به بلند مدت 70 درصد کاهش یافته و در این راستا مدیریت منابع و مصرف یک ضرورت است.
وی گفت: الگوی مصرف کنونی بسیار بیش از استانداردهاست که باید با تقویت طرح های آبخیزداری و به ویژه با فرهنگ سازی در راستای اصلاح و کاهش میزان مصرف گام برداشته شود.
مومنیان در ادامه نیز به کلنگ زنی طرح ساماندهی و آشکار سازی تقاطع خرمدشت با اعتبار هفت میلیارد ریال اشاره و تشریح کرد: این تقاطع جاده قدیم کاشان- نطنز را به آزادراه کاشان- اصفهان متصل می کند که به دلیل تردد بالا نیاز اصلاح داشت که البته با افزایش تقاضا قابل تبدیل به تقاطع غیرهمسطح نیز می باشد.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20391/کلنگ-زنی-و-افتتاح-سه-طرح-در-کاشان
بستن   چاپ