پیام سپاهان
بخش اول فاز اول مرکز فرهگی دفاع مقدس استان اصفهان افتتاح شد
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 10:11:11 AM
ایسنا - فرهنگی و هنری
سپاهان نیوز - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: بخش دوم فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان تا سوم خرداد ماه به بهره برداری می رسد و امیدواریم که کل فاز یک تا پایان شهریور ماه تحویل شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان در افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: آثار واقعی دفاع مقدس جانبازان و خانواده های شهدا هستند و امروز اصفهان یکی از پرافتخارترین استان ها از نظر آثار دفاع مقدس است.
وی با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان افزود: کلنگ این مجموعه در سال 1376 توسط پدر سردار شهید حاج حسین خرازی به زمین زده شد و طراحی مجموعه در سه فاز برنامه ریزی شده است که امروز بخش نخست فاز اول توسط ریاست جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان ادامه داد: بخش دوم این مجموعه که فضاهای در دست تجهیز را شامل می شود در آستانه سوم خرداد به بهره برداری خواهد رسید.
شیروانیان تصریح کرد: انجام این بخش که امروز افتتاح آن را شاهد هستیم با یک ماه تلاش شبانه روزی انجام پذیرفته است و به دنبال آن هستیم تا فاز اول این مجموعه را در پایان شهریورماه افتتاح کنیم. هرچند در راستای انجام پروژه نیازمند حمایت های مادی و معنوی مسئولان هستیم.
کدخبرنگار:13091
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20400/بخش-اول-فاز-اول-مرکز-فرهگی-دفاع-مقدس-استان-اصفهان-افتتاح-شد
بستن   چاپ