پیام سپاهان
بزرگزاد: مصوبه شورا، خون تازه در رگ آتشنشانی
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 12:04:05 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با افزایش درآمدهای این سازمان خون تازه‌ای در رگ‌های این سازمان خواهد دمید و نشان می‌دهد این شورا برای امنیت و ایمنی شهروندان اهمیت قائل است.
بهزاد بزرگزاد در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، در رابطه با مصوبه صبح امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: آتش نشانی اصفهان در حال حاضر در شرایط قابل قبولی قرار دارد، اما برای آنکه بتواند به ایده‌ای برسد نیاز دارد با تکنولوژی روز دنیا به پیش برود.
وی با اشاره به اینکه اصفهان امین کلانشهر تهران در صورت وقوع حادثه است، ادامه داد: تجهیزات آتش نشانی اصفهان باید پا به پای تکنولوژی روز دنیا پیش برود. اما علیرغم اینکه مهندسان داخلی در حال بومی سازی فناوری‌های نوین ایمنی هستند همچنان بخش زیادی از تجهیزات آتش نشانی وارداتی است که افزایش قیمت ارز بر روی آن تاثیر گذاشته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مصوبه شورای اسلامی شهر خون تازه‌ای در رگ‌های این سازمان جاری خواهد کرد افزود: آتش نشانی اصفهان در حال حاضر نیاز دارد نردبان‌های خود را تقویت کرده و تعداد نردبان‌های موجود در سازمان را افزایش دهد.
بزرگزاد گفت: همچنین توربوفن‌هایی که برای ساختمان‌های بلند و همچنین تجهیزات زیر زمینی همچون مترو نیاز است باید نوسازی شود. این فن‌ها می‌توانند فشار منفی و مثبت ایجاد کنند و برای مثال در تخلیه دود و آلودگی از تونل‌های مترو درگیر حریق شده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: تجهیزات هیدرولیکی، جرثقیل‌های بالابر با توناژ بالا، پلتفورم‌ها و خودروهای آتش نشانی نیز باید مورد نوسازی و تقویت قرار گیرند. همچنین تجهیزات امنیت فردی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که امنیت آتش نشان برای توانایی مقابله با حوادث در درجه اهمیت نخست است.
کد خبرنگار: 13051
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20418/بزرگزاد--مصوبه-شورا،-خون-تازه-در-رگ-آتشنشانی
بستن   چاپ