پیام سپاهان
افزون بر 2 میلیارد ریال برای توسعه ورزش در آران و بیدگل اهدا شد
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 12:24:21 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس هیات فوتبال آران و بیدگل از کمک نقدی 2 میلیارد و 200 میلیون ریالی خانواده یکی از نیکوکاران شاخص استان اصفهان برای توسعه فضای ورزشی (فوتبال) در این شهرستان خبر داد.
'نصرت الله قربانی' روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کمک مالی صورت گرفته در راستای تکمیل روشنایی ورزشگاه خوروش (تختی سابق) آران و بیدگل پرداخت شده و سال گذشته نیز خانواده خوروش نزدیک به 6 میلیارد ریال جهت توسعه ورزش در این شهرستان کمک کرده بودند.
وی با قدردانی از خانواده نیکوکار مرحوم خوروش افزود: بخش خصوصی و نیکوکاران ورزش یار بدون حمایت مسئولان امر بیش از سه میلیارد ریال برای تیم های مختلف فوتبال در سال جاری هزینه کردند.
رئیس هیات فوتبال آران و بیدگل بیان کرد: با وجود تلاش های صورت گرفته ورزشگاه خوروش هم اکنون پاسخگوی حجم بالای بازی های لیگ فوتبال و فعالیت برخی رشته های دیگر ورزشی نیست و به واقع این شهرستان از وجود یک ورزشگاه کامل و مجهز بی بهره است.
او اضافه کرد: نزدیک به 2 هزار نفر بازیکن فوتبال در رده های سنی نونهالان تا پیشکسوتان مشغول فعالیت هستند و از این رو تامین زیرساخت ها و امکانات مناسب دغدغه اصلی در توسعه رشته ورزشی فوتبال در این شهرستان است.
قربانی در ادامه با تاکید بر نقش مهم رسانه ها برای فرهنگ سازی در حوزه ورزش گفت: فعالان رسانه ای باید با بازدید از اماکن ورزشی، کاستی ها و کمبودهای امکاناتی را بازتاب داده و برای رفع آنها در جهت توسعه ورزش در آران و بیدگل تلاش کنند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20422/افزون-بر-2-میلیارد-ریال-برای-توسعه-ورزش-در-آران-و-بیدگل-اهدا-شد
بستن   چاپ