پیام سپاهان
نصر اصفهانی:
شیوه مدیریت آب نمود توسعه یافتگی است
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 12:24:23 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان باید به صورت کاملا شفاف با مردم در رابطه با بحران آب صحبت کنند و عموم مردم را به همکاری و مشارکت در پشت سر گذاشتن این بحران دعوت کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: توجه به معضلات حوضه‌های آبی و شیوه‌های مدیریت و مصرف آب از نمودهای توسعه یافتگی و پیشرفت در جوامع است. این در حالی است که متاسفانه امروز شرایط خوبی در این زمینه نداریم.
وی ادامه داد: مسئولان باید شفاف با مردم در رابطه با بحران پیش رو سخن بگویند و از مردم طلب همکاری و مشارکت كنند. هیچ راهکاری در کوتاه مدت به جز صرفه جویی وجود ندارد. به خصوص در دنیایی که پس از نفت به عنوان طلای سیاه، جنگل به عنوان طلای سبز و زباله به عنوان طلای خاکستری از آب به عنوان طلای آبی سخن به میان می‌آید.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رفتار عموم مردم با آب رفتاری درست نیست، افزود: رفتار امروز مردم و مسئولان همچون روزهای آبسالی است. باید علاوه بر اینکه صرفه جویی می‌کنیم از طریق رسانه‌ها و صداوسیما آموزش‌های لازم را به عموم مردم برسانیم.
نصر اصفهانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ضرورت استفاده از سرمایه‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی موجب شده است که مدیریت شهر احساس کند باید در مقابل سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کند. توقعات شهروندان روز به روز در حال افزایش است و متاسفانه مدیریت شهری به تنهایی هرگز نخواهد توانست به این نیازها آن طور که باید پاسخ بدهد.
وی با اشاره به اینکه محیط زیست اصفهان از شرایط خوبی برخوردار نیست، گفت: برخی از روزها میزان آلایندگی در شهر اصفهان از تهران با بیش از هشت میلیون نفر جمعیت و دیگر کلانشهرها بیشتر است و این نتیجه حرکت 600 هزار خودرو و 500 هزار موتور سیکلت در طول روز در شهر است.
کدخبرنگار: 13051
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20423/شیوه-مدیریت-آب-نمود-توسعه-یافتگی-است
بستن   چاپ