پیام سپاهان
اصفهان فاتح لیگ پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان ایران شد
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 1:37:39 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - رقابت‌های لیگ پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور با قهرمانی تیم اصفهان در تهران به پایان رسید.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، رقابت‌های لیگ پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور گرامیداشت "دهه مبارک فجر" با عنوان "جام ستارگان" به مدت 3 روز در سالن شهدای هفتم تیر و زورخانه ملی شهید فهمیده تهران برگزار شد.
در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های حاضر در طی سه مرحله رقابت در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، میل بازی و سنگ)، کشتی پهلوانی (5 وزن 50، 60، 70، 80 و 80+ کیلوگرم) و هنر مرشدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در مرحله اول تیم شهید شکوهی سنندج 10 بر 5 عقاب نهاجا را شکست داد، مازندران 9 بر 7 تیم فارس را مغلوب خود کرد و تیم هیئت اصفهان نیز با اختلاف 14 امتیاز از سد شهرداری ساوه گذشت.
در مرحله دوم این رقابتها نیز تیم نوجوانان هیئت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استانهای مازندران، یزد، هیئت اصفهان و شهید شکوهی سنندج به مصاف هم رفتند که تیم شهید شکوهی سنندج 11 بر 3 هیئت استان مازندران را شکست داد و نوجوانان هیئت اصفهان نیز 11 بر یک نوجوانان استان یزد را مغلوب خود کردند و در ادامه این مسابقات به قید قرعه و در مرحله سوم و پایانی برای کسب عنوان برتری تیم شهید شکوهی سنندج با هیئت اصفهان و هیئت یزد با هیئت مازندران به پیکار هم رفتند.
در پایان این رقابت‌ها تیم هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان با 3 برد قهرمان و فاتح لیگ پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور شد، تیم استان شهید شکوهی سنندج نیز با 2 برد و یک باخت به عنوان مقام دوم دست یافت و تیم‌های یزد و مازندران نیز مشترکا سوم شدند.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20439/اصفهان-فاتح-لیگ-پهلوانی-و-زورخانه‌ای-نوجوانان-ایران-شد
بستن   چاپ