پیام سپاهان
اسکان 280 مسافر در برف مانده در استان اصفهان
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 3:07:26 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی این مدت 76 ماموریت امدادی برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از حوادث مختلف در استان انجام شد و به یک هزار و 86 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات طی هفته گذشته اظهار كرد: طی این مدت 76 ماموریت امدادی برای کمک به مردم آسیب دیده از حوادث در سراسر استان انجام شد و همچنین تعداد 280 مسافر در راه مانده در مسیرهای برف خیز استان در پایگاه های امداد و نجات بین شهری اسکان داده شدند.
وی با تاکید براینکه از تاریخ هفتم لغایت چهاردهم بهمن ماه به یک هزار و 86 نفر از هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح امدادرسانی شده است، اظهاركرد: 50 نفر از هموطنان با انجام عملیات متعدد، نجات داده شده، 20 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 14 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند .
کریمی به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 29 مورد حادثه جاده ای، 25مورد خدمات حضوری، 9مورد حادثه برف و کولاک، چهار مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، هفت مورد حادثه شهری و دو مورد حادثه کوهستان توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان درباره انجام عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح ترافیکی، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته 13 مورد عملیات رهاسازی، توسط نجاتگران این جمعیت انجام شده است .
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20449/اسکان-280-مسافر-در-برف-مانده-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ