پیام سپاهان
بهره برداری از 292 طرح در شهرستان کاشان
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 3:54:28 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - فرماندار کاشان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی، 292 طرح با اعتباری بیش از دو هزار و 900 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که شامل 104 طرح ارتباطی و مخابراتی، 40 طرح عمرانی و بهسازی شهری و 21 طرح آموزشی است. 
به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان در کاشان حمیدرضا مومنیان اظهار کرد: 35 طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، 21 طرح در حوزه ورزش و جوانان، 14 طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی، 13 طرح زیرساختی (برق)، 7 طرح در حوزه بهداشت و درمان، 7 طرح کشاورزی، 5 طرح در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و 4 طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا 22 بهمن ماه در شهرستان کاشان به افتتاح می‌رسد.
وی افزود: همچنین 17 طرح اشتغالزایی به ارزش بیش از 90 میلیارد ریال نیز افتتاح می‌شود که زمینه ایجاد 370 فرصت شغلی مستقیم را ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: یک هزار و 370 میلیارد ریال تسهیلات بانکی، 559 میلیارد ریال اعتبار استانی، 115 میلیارد ریال اعتبار ملی، 151 میلیارد ریال منابع داخلی و 690 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای این طرح‌ها اختصاص یافته است.
فرماندار کاشان با اشاره به همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: بیش از 225 عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف نیز برای فجر فاطمی 96 پیش بینی شده که در نقاط مختلف از جمله دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها و اماکن فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر تلاش دولت به حرکت در چارچوب قانون خاطر نشان کرد: آمارها نشان از جهت گیری درست دولت در حوزه اقتصاد دارد، اما مقایسه آمار کلی رشد اقتصادی با افزایش بهای چند کالا نوعی عوام فریبی می‌باشد که از سوی معاندان هم مورد تاکید است.
وی افزود: برخی با کمال تأسف با دولت ستیزی و ناامید کردن مردم نسبت به برنامه‌های دولت، یاس و سیاهی را در جامعه رواج می‌دهند که در نهایت منجر به دلسردی مردم از نظام و انقلاب می‌شود و در حالت خوشبینانه در راستای هدف‌های دشمنان حرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: جدا کردن دولت از بدنه نظام راهبرد اشتباهی است که می‌تواند پیامدهای نامناسبی داشته باشد، امید است با بلند نظری و پذیرش آزمون و خطا در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی محیط آرامی در جامعه ایجاد کنیم.
فرماندار کاشان گفت: تلاش دولت در زمینه شفاف سازی و دسترسی مردم به همه ردیف‌های بودجه و حتی ردیف‌هایی که پیش‌تر اعلام نمی‌شد، به معنای تخریب گیرندگان بودجه نیست، بلکه به معنی مسوولیت پذیر کردن مجموعه‌هایی است که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند.
مومنیان تصریح کرد: برخی ممکن است این برنامه‌ها را برنتابیده و مخالفت کنند اما این خواست جامعه است که در قالب آراء بالای مردم به دولت تدبیر و امید متجلی شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20459/بهره-برداری-از-292-طرح-در-شهرستان-کاشان
بستن   چاپ