پیام سپاهان
یک باب مدرسه در سمیرم افتتاح شد
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 5:12:59 PM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - سمیرم، اصفهان - همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مدرسه 9 کلاسه شهید غلامعلی پیرمرادیان در شهر سمیرم افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، معاون آموزش و پرورش سمیرم روز یکشنبه در مراسم افتتاح این آموزشگاه اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز آن را 12 میلیارد ریال اعلام کرد.
" محمد ابراهیم پیرمرادیان " افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع با زیربنای یک هزار و 100 متر در شرق سمیرم برای تحصیل دانش آموزان ابتدایی، احداث شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: مردم و خیران بیش از گذشته یاری کننده آموزش و پرورش باشند تا شاهد پیشرفت های بیشتر در این بخش باشیم.
بر این اساس، نمایشگاه دستاورد های بانوان سمیرم نیز در بیت العباس محله دُهان سمیرم گشایش یافت.
در این نمایشگاه صنایع دستی و تزینی، بافتنی ها، هنرهای تجسمی، گلیم و جاجیم و فرش ساخته دست بانوان هنرمند سمیرم به نمایش در آمده است.
همچنین یک دوره مسابقه فوتسال به مناسبت دهه فجر در سمیرم برگزار شد که تیم شهر کُمه توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.
این مسابقات با شرکت پنج تیم از شهرستان سمیرم به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان طی 10 هفته و بصورت دوره ای برگزار شد.
تیم های کمه، شهید باهنر و باشگاه مقاومت بسیج سمیرم، به ترتیب با کسب 19، 15 و 11 امتیاز در رده های اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
ت/7147 / 2093 **

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20472/یک-باب-مدرسه-در-سمیرم-افتتاح-شد
بستن   چاپ