پیام سپاهان
دبیر کارگروه ملی رفع موانع تولید:
17 هزار و 500 واحد تولیدی تسهیلات دریافت کردند
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 6:17:51 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - کاشان- دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید از پرداخت تسهیلات به 17 هزار و 500 واحد تولیدی در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
به گزارش ایرنا، مهدی داداشی زین الدین روز یکشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی رفع موانع تولید شهرستان کاشان به خبرنگاران گفت: 120 هزار میلیارد ریال امسال به این واحدهای صنعتی، معدنی، کشاورزی و تجاری پرداخت شده و از ابتدای دی ماه حوزه گردشگری نیز امکان دریافت این تسهیلات را دارد.
وی با اشاره به ثبت تعدادی درخواست در حوزه گردشگری افزود: طرح رونق تولید بنگاه های کوچک و متوسط از مهمترین مصوبه های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است که سال گذشته نیز در این راستا افزون بر 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات به 25 هزار واحد تولیدی و صنعتی پرداخت شد.
دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: طرح رونق تولید بنابر اعلام دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از موفق ترین طرح های اقتصادی سال 1395 بوده که در راستای تامین بخشی از نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در چرخه اقتصادی تشکیل شده است.
او با نسبی خواندن موانع سر راه واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در کشور، حرکت در مسیر توسعه را در گرو همفکری، همکاری و هم اندیشی دستگاه های مسئول، واحدهای تولیدی و بانک های عامل عنوان کرد.
جمعی از کارآفرینان و صاحبان صنایع کاشان در ادامه این نشست که به میزبانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد، برخی از مسائل و مشکلات خود از جمله در زمینه دریافت تسهیلات را عنوان کردند.
به گفته رئیس اتاق بازرگانی کاشان، نزدیک به یک هزار و 200 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرستان فعال است که نزدیک به 700 واحد کارخانه های تولید فرش ماشینی هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20478/17-هزار-و-500-واحد-تولیدی-تسهیلات-دریافت-کردند
بستن   چاپ