پیام سپاهان
چهار پروژه خیرساز آموزشی در کاشان افتتاح شد
يکشنبه 15 بهمن 1396 - 7:23:33 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - کاشان- چهار طرح با ارزش 2 میلیارد و 850 میلیون ریال از محل کمک های نیکوکاران و مشارکت های مردمی در دبیرستان امام صادق (ع) کاشان افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار کاشان روز یکشنبه در آئین افتتاح این طرح ها گفت: یک باب آزمایشگاه و یک باب کارگاه با زیربنای 100 متر مربع از سوی فردی نیکوکار با هزینه یک میلیارد ریال درون این واحد آموزشی احداث شده است.
حمیدرضا مومنیان افزود: اتاق رایانه این واحد آموزشی نیز با 400 میلیون ریال به 17 سیستم رایانه کامل تجهیز شده که اعتبار آن از محل مشارکت های مردمی تامین شده است.
وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی فوتبالی نیز با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون ریال در این واحد آموزشی به بهره برداری رسید و کلوپ ورزشی نیز با اعتبار 250 میلیون ریالی در حال آماده سازی می باشد.
فرماندار کاشان اجرای این طرح ها را به منظور ایجاد فضای بهتر و با نشاط تر آموزشی برای آینده سازان کشور عنوان کرد و گفت: همه تلاش ها جهت پرورش بهتر سرمایه های فکری جامعه صورت می گیرد چرا که میزان کارایی سایر عوامل در مسیر توسعه به نیروی انسانی کارامد بستگی دارد.
او اضافه کرد: عزم دولت بر پایه تکمیل طرح های نیمه تمام استوار است و با توجه به محدودیت های اعتباری دستگاه ها موظف به جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی، نیکوکاران و مشارکت های مردمی برای اجرای این طرح ها هستند.
افزون بر 55 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در سه دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان کاشان تحصیل می کنند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20484/چهار-پروژه-خیرساز-آموزشی-در-کاشان-افتتاح-شد
بستن   چاپ