پیام سپاهان
پست برق شهرک صنعتی کمشچه به بهره برداری رسید
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 4:16:38 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان - همزمان با دهه مبارک فجر پست برق شهرک صنعتی کمشچه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پست برق شهرک صنعتی کمشچه به همراه بهره برداری از 10 پروژه دیگر زیربنایی شرکت برق منطقه ای اصفهان باهزینه ای بالغ بر63 میلیارد تومان به صورت متمرکز با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری وجمعی از مدیران استانی و شهرستان برخوار افتتاح شد.
پست برق توزیع 63 کیلوولت با ظرفیت 40 مگاولت آمپر در شهرک صنعتی کمشچه شهرستان برخوار احداث شده است.
راه اندازی این پست برق در شهرک صنعتی کمشچه سبب پایداری شبکه های برق رسانی،ایجاد ظرفیت های جدید، رفع افت ولتاژ و کاهش بار 600 آمپری از پست برق دولت آباد شده است.
پست برق شهرک صنعتی کمشچه موجب تسریع در تکمیل و راه اندازی واحدهای صنعتی در حال اجرا می شود و زمینه اشتغال واحدهای تولیدی فعال را فراهم می کند.
کمشچه شهری در بخش حبیب آباد از شهرستان است. این شهر به عنوان شهر نان ایران معروف است، اکثر مردم این شهر به شغل نانوایی مشغول هستند . کمشچه بیش از هفت هزار نفر جمعیت دارد واز این میزان، 2 هزار 500 نفر به نانوایی اشتغال دارند .
در شهر کمشچه نزدیک به 300 واحد نانوایی سنتی و نیمه صنعتی وجود دارد و روزانه بین 80تن انواع نان‌های با کیفیت را تولید و به سراسر استان اصفهان و دیگر استانهای کشور صادر می‌کنند. این شهر دارای معادن گچ و خاک نیز هست.
شهرستان برخوار به مرکزیت دولت آباد با بیش از 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شما اصفهان قرار دارد.
م.ت/6994**دریافت کننده:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20526/پست-برق-شهرک-صنعتی-کمشچه-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ