پیام سپاهان
10 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد نطنز پرداخت شد
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 4:16:44 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - کاشان- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز از پرداخت مبلغ 10 میلیارد و 760 میلیون ریال تسهیلات کم بهره خودکفایی و کارگشایی به 308 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد و نیازمندان در سال جاری خبر داد.
محمدرضا مومی اردستانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مبلغ پرداختی شامل 899 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی بود و 861 میلیارد ریال نیز در بخش تسهیلات خودکفایی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان پرداخت شده است.
وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی در زمینه راه اندازی مشاغل خانگی، طرح‌های تولیدی، خدماتی، کشاورزی و دامداری به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت شد و تسهیلات کارگشایی برای تامین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان بیماری، کمک هزینه‌های تحصیلی، اجاره و تعمیرات مسکن اختصاص یافت.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز درآمد مردمی این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون را نزدیک به 12 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: درآمدها برای تامین هزینه های درمانی، معیشتی، تحصیلی، جهیزیه، مسکن، اکرام ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان هزینه شد.
او در ادامه با تاکید بر توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش به عنوان یکی از مهمترین هدف های کمیته امداد بیان کرد: پرداخت تسهیلات خودکفایی و خود‌اشتغالی در سال‌های گذشته موجب شده تا گام های بلندی در راستای توانمند‌سازی خانوار‌های زیر پوشش این نهاد برداشته شود.
به گفته مومی اردستانی، هم اکنون نزدیک به یک هزار و 49 خانوار در شهرستان نطنز از خدمات حمایتی کمیته امداد امام (ره) بهره مند هستند.
شهرستان نطنز با جمعیت بیش از 47 هزار نفر در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20532/10-میلیارد-ریال-تسهیلات-به-مددجویان-کمیته-امداد-نطنز-پرداخت-شد
بستن   چاپ