پیام سپاهان
کلاهبرداری به بهانه برنده شدن در مسابقه
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 4:16:47 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری فردی خبر داد که به بهانه برنده شدن شهروندان در یک مسابقه از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، علی جعفری نژاد در رابطه با دستگیری یک کلاهبردار توسط پلیس فتا اظهار کرد: در پی شکایت خانمی از شهرستان خمینی شهر مبنی بر اینکه شخصی با ترفند تماس از رادیو و اعلام برنده شدن در مسابقه، وی را به پای عابر بانك كشانده واقدام به گرفتن رمز دوم کارت بانکی و برداشت مبلغ 130 میلیون ریال از حساب او کرده ، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در پیگیری و تحقیقات اولیه مأموران صحت موضوع تایید شد افزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام کارهای تخصصی موفق شدند عامل این برداشت ها را شناسایی و دستگیر کنند .
جعفری نژاد ادامه داد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی و برداشت مبلغ 130 میلیون ریال از حساب این شهروند اعتراف کرد. شهروندان به هیچ عنوان پاسخ تماس های مشکوک مبنی بر برنده شدن در مسابقات مختلف را ندهند و تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار آنان قرار نداده و فریب پیشنهادهای واهی عوام فریبانه کلاهبرداران را نخورند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ضمن هشدار در خصوص برداشت های غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی کاربران از شهروندان خواست رمز اول و دوم حساب های بانکی خود را بلافاصله پس از دریافت کارت های بانکی و به صورت دوره ای تغییر دهند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20536/کلاهبرداری-به-بهانه-برنده-شدن-در-مسابقه
بستن   چاپ