پیام سپاهان
پیش بینی بارندگی در برخی از نقاط استان اصفهان
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 5:09:26 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان- رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود موج ناپایدار به استان از روز چهارشنبه، افزایش ابر در بیشتر مناطق و بارش در مناطق غربی این استان پیش بینی می شود.
حسن خدابخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار تا 2 روز آینده بر روی استان است.
وی اظهار کرد: آسمان اکثر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق غربی و شمال شرقی استان گاهی همراه با افزایش ابر پیش بینی می شود.
وی گفت: با ورود موج ناپایدار به استان از روز چهارشنبه، شرایط برای افزایش ابر در بیشتر مناطق استان و بارش در مناطق غربی وجود دارد.
وی افزود: دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده 2 تا 3 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
خدابخش برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه(فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم و برای روز چهارشنبه، آسمانی کمی ابری و غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان از چوپانان و خُور و بیابانک با 16 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین و میاندشت با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان نام برد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه، با شاخص کیفی 122 (AQI)، ناسالم برای گروه های حساس اعلام شد.
ت 7150 /6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20548/پیش-بینی-بارندگی-در-برخی-از-نقاط--استان-اصفهان
بستن   چاپ