پیام سپاهان
آخرین وضعیت کودک رها شده در خمینی شهر
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 5:09:37 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در رابطه با کودکی که گفته می‌شد در خمینی شهر اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: این کودک در خمینی شهر اصفهان پیدا شده و هم اکنون نیز در همین شهرستان خدمات درمانی دریافت می‌کند.
مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، با اشاره به آخرین وضعیت کودک رها شده در خمینی شهر اظهار كرد: این کودک امروز عمل جراحی داشت، اما اعلام جزییات وضعیت سلامت او در صلاحیت دانشگاه علوم پزشکی است. ولی در مجموع حال کودک مساعد است.
وی ادامه داد: محل و دلیل کودک آزاری مشخص نیست. هم اکنون نیز در شهرستان خمینی شهر خدمات درمانی دریافت می‌کند اما محل ضرب و شتم مشخص نیست و ممکن است خمینی شهر نباشد. این کودک هنوز تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان بستری است و هنوز به سازمان بهزیستی منتقل نشده است.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: این کودک در مراکز بهزیستی سکونت خواهد کرد تا زمانی که وضعیت آن مشخص شود. در صورتی که والدین این کودک پیدا شده و کودک احراز هویت شود کارشناسان و مددکاران این سازمان با وسواس و در هماهنگی کامل با تصمیمات دادگستری از امنیت کودک اطمینان حاصل خواهند کرد و چنانچه امنیت کودک تضمین شده نباشد به والدین باز گردانده نمی‌شود.
کد خبرنگار: 13051
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20551/آخرین-وضعیت-کودک-رها-شده-در-خمینی-شهر
بستن   چاپ