پیام سپاهان
سه خانه ورزش روستایی در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 6:47:23 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - کاشان- خانه های ورزش روستاهای امیران، ومکان و ظفرقند از توابع شهرستان اردستان در آئینی با حضور رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی اسدی روز شنبه در آئین افتتاح این طرح های ورزشی گفت: افزون بر 60 میلیون ریال از محل اعتبارهای هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و کمک دهیاری ها برای تجهیز و راه اندازی این خانه های ورزش روستایی هزینه شده است.
وی افزود: خانه ورزش روستای امیران در محل حمام عمومی این روستا با زیربنای نزدیک به 80 مترمربع و خانه های ورزش روستاهای ومکان و ظفرقند در مدرسه های این 2 روستا هر یک با زیربنای نزدیک به 70 مترمربع راه اندازی شد.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان با اشاره به افتتاح 50 خانه ورزش روستایی در 15 شهر این استان طی دهه فجر، بر نقش این مجموعه ها در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش مشارکت مردم در امر ورزش تاکید کرد.
عباس روحانی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان نیز بیان کرد: یک باب خانه شطرنج و سمن سرا به منظور توسعه فعالیت های ورزشی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20555/سه-خانه-ورزش-روستایی-در-شهرستان-اردستان-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ