پیام سپاهان
افتتاح 2 طرح عمرانی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان اردستان
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 7:38:09 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - کاشان- طرح های بهسازی و آسفالت روستای ظفرقند و برق رسانی به روستاهای بخش مرکزی اردستان در آئینی افتتاح شد و نمایشگاه فروش و عرضه تولیدات این شهرستان نیز در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان این شهرستان گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس امور برق اردستان روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها گفت: روشنایی روستای ظفرقند در دهستان برزاوند با یک میلیارد و 367 میلیون ریال و بهسازی و رفع حریم شبکه های فشار ضعیف، فشار متوسط و پست روستای اشینه برزاوند با 246 میلیون ریال اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان اجرا شد.
علیرضا کریم زاده سایر طرح ها را بهسازی روشنایی خیابان شریعتی اردستان، برق رسانی به خانه های جدید روستای نهوج، سلیمان آباد، مار، قهساره، روشنایی ورودی روستاهای ماربین، علی آباد، نیسیان، کهنگ، نهوج، فران، قهساره و برق رسانی به دامداری های روستاهای سرهنگچه و کسوج در دهستان علیا در بخش مرکزی عنوان کرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان نیز با اشاره به اعتبار چهار میلیارد و 300 میلیون ریالی طرح بهسازی و آسفالت روستای ظفرقند بیان کرد: مرحله دوم بهسازی این روستا از اوایل اسفندماه آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، فرماندار اردستان نیز در آئین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی این شهرستان اشتغال و اقتصاد را یکی از دغدغه های مسئولان و مردم عنوان کرد و گفت: راه اندازی طرح های کوچک اقتصادی گوشه ای از دغدغه ها را برطرف کرده، گرچه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در بحث اقتصاد مقاومتی فاصله داریم.
علیرضا غیور افزود: بازنگری در قوانین و فرایندهای اداری، خودباوری و نقش آفرینی همه اقشار در بحث اقتصاد مقاومتی برای رسیدن به هدف ضروری است و برگزاری نمایشگاه ها برای عرضه مستقیم توانمندی های صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و مشاغل خانگی با توجه به استقبال گسترده می تواند زمینه ساز جذب سرمایه گذاری و رونق اقتصادی باشد.
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اردستان با 20 غرفه تا 25 بهمن ماه برای بازدید علاقه مندان دایر است.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20560/افتتاح-2-طرح-عمرانی-و-نمایشگاه-اقتصاد-مقاومتی-در-شهرستان-اردستان
بستن   چاپ