پیام سپاهان
2 نفر از دانشجویان نمونه کشوری از دانشگاه کاشان برگزیده شدند
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 11:09:14 AM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - کاشان- مسئول دبیرخانه کمیته دانشگاهی برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه کاشان اعلام کرد که 2 نفر از دانشجویان دختر و پسر دوره دکترای این دانشگاه در بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شدند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه کاشان، سعید امیر روز سه شنبه در این زمینه گفت: علیرضا آقایی دانش‌آموخته مقطع دکترا مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی و فاطمه کوره‌پزان مفتخر دانشجوی دکتری علوم ریاضی- ریاضی محض به عنوان دانشجوی نمونه کشوری سال 1396 در مقطع دکترا انتخاب شدند.
وی افزود: این جشنواره سالانه از نیمه دوم مهرماه آغاز شد و در نهایت 27 نفر از جمله 2 نفر از دانشجویان نمونه گروه علوم پایه دانشگاه کاشان با ارائه مستندات فعالیت های خود در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاهی در مرحله کشوری برگزیده شدند.
مسئول دبیرخانه کمیته دانشگاهی جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه کاشان بیان کرد: 36 پرونده در این دوره به دبیرخانه دانشگاه کاشان فرستاده شده بود که در نهایت سه نفر از واجدان شرایط که در هفته پژوهش نیز به عنوان دانشجوی نمونه این دانشگاه تقدیر شده بودند، برای رقابت در مرحله کشوری به وزارتخانه معرفی شدند.
او اضافه کرد: آئین قدردانی از 27 دانشجوی برگزیده وزارت علوم و 13 دانشجوی وزارت بهداشت در تاریخ نهم اسفندماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.
هم اکنون نزدیک به هفت هزار و 500 دانشجوی دختر و پسر در 154 رشته و گرایش در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کاشان تحصیل می کنند.
شهرستان کاشان با نزدیک به 365 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20584/2-نفر-از-دانشجویان-نمونه-کشوری-از-دانشگاه-کاشان-برگزیده-شدند
بستن   چاپ