پیام سپاهان
پنج اثر سینمایی در جشنوار فیلم فجر اصفهان در حال اکران است
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 11:28:37 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان - پنج اثر سینمایی در هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، امروز سه شنبه در 2 سالن سینمای اصفهان اکران می شود.
  امروز فیلم های "دزد و پری"، "فیلشاه" و "هایلایت" در سینما سپاهان و فیلم های "دزد و پری"، "کامیون" و "عرق سرد" در سینما فلسطین در سه نوبت در ساعت های 10، 18:30 و 20:30 به روی صحنه می رود.
**فیلم سینمایی "دزد و پری" چهارمین ساخته حسین قناعت، فیلمی کمدی، موزیکال است، در این فیلم بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی و رامین ناصر به ایفای نقش می پردازند.
**اثر سینمایی "فیلشاه" عنوان تنها اثر انیمیشن این دوره از جشنواره به کارگردانی `هادی محمدیان` است، این فیلم که در تولید آن بیش از 200 نفر مشارکت داشته‌اند، در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد که رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد اما برخلاف تصور همه، «شاه‌فیل» بسیار دست و پا چلفتی است.
** `عرق سرد` به کارگردانی `سهیل بیرقی` و تهیه کنندگی `مهدی داوری` است که مصائب یک بانوی فوتبالیست را به تصویر کشیده است که بازیگران مطرح آن باران کوثری و لیلا رشیدی هستند.
** `کامیون` کاری از `کامبوزیا پرتوی` است که سعید آقاخانی و نیکی کریمی، بازیگران مطرح آن هستند.
** `هایلایت` ساخته `اصغر نعیمی` است که یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی را روایت می‌کند و در آن بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی و سام قریبیان ایفای نقش می کنند.
هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با اکران 14 فیلم همزمان با سراسر کشور از 13 بهمن به مدت 10 روز برگزار می شود.
جشنواره بین‌المللی ` فیلم فجر ` مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 همه ساله در دهه فجر در تهران برگزار شده و در چند سال اخیر فیلم های این جشنواره همزمان با پایتخت در مراکز استان ها نیز اکران شده است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/20586/پنج-اثر-سینمایی-در-جشنوار-فیلم-فجر-اصفهان-در-حال-اکران-است
بستن   چاپ