پیام سپاهان
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
اصفهانی‌ها میزبانی می‌کنند
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:28:44 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا (پنج‌شنبه) با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در اصفهان تیم ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود شفق و در زمین "عاطف" به مصاف شهرداری سیرجان تیم سوم جدول می‌شود ذوبی‌ها که در دیدار گذشته خود در اهواز در دقایق پایانی تن به شکست دادند مصمم هستند تا فردا در خانه با شکست میهمان سیرجانی خود بتوانند شرایط بهتری در جدول پیدا کنند. سلطنت نوروزی به همراه، حدیثه مهدوی، مرضیه بهداروند و فاطمه نصرالهی به عنوان کمک داوران و داور چهارم این دیدار را قضاوت خواهند کرد.
کمی دورتر در ورزشگاه صفائیه نیز تیم سپاهان با پیروزی هفته گذشته مقابل شهرداری بم صدرنشین با انگیزه و روحیه‌ای مضاعف میزبان پالایش گاز ایلام است، شاگردان شهبازی امیدوار هستند با پیروزی در این دیدار و لغزش شهرداری بم بتوانند به صدر جدول و قهرمانی نزدیک‌تر شوند. سپاهان در حال حاضر با 37 امتیاز و براساس تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد. مهسا قربانی به همراه انیسه خباز مافی نژاد، سحر بی باک و سلما رضوی کادر داوری این دیدار را تشکیل می‌دهند.
دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان:
شهرداری بم – همیاری آذربایجان غربی
آذرخش تهران – نماینده فارس
پارس جنوبی بوشهر – استقلال خوزستان
سپاهان – پالایش گاز ایلام
ذوب آهن اصفهان – شهرداری سیرجان
خیبر خرم آباد – راه یاب ملل سنندج
در جدول رده بندی تا پایان هفته پانزدهم تیم شهرداری بم با 37 امتیاز و تفاضل گل 46 در صدر قرار دارد و تیم‌های سپاهان اصفهان با 37 امتیاز و تفاضل گل 33 و راهیاب ملل سنندج با 35 امتیاز دوم سوم هستند.
کدخبرنگار:13042
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20620/اصفهانی‌ها-میزبانی-می‌کنند
بستن   چاپ