پیام سپاهان
در ادامه مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا
اسماعیل پور: تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 4:09:13 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - ملی پوش تیم فوتیال کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا گفت: به جز مشکل غذا تیم تیم در شرایط خوبی است و همگی تنها به قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم.
احمد اسماعیل پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: شب گذشته به دلیل بروز زلزله تیم نتوانست استراحت خوبی داشته باشد، اما شرایط تیم خوب است و مشکلی از این جهت نداریم و تنها مشکل ما در ارتباط با غذا است چرا که نوع غذاهای جنوب شرق آسیا برای ما مناسب نیست.
وی در پاسخ به اینکه امکان داشتن آشپز اختصاصی داشتید یا خیر گفت: متاسفانه گویا امکان پذیر نبود و تنها تیم عراق آشپز اختصاصی همراه تیم داشتند.
ملی پوش تیم گیتی پسند در مورد بازی روز گذشته در مقابل عراق تصریح کرد: شاید آن گونه که انتظار بود بازی نکردیم. در حقیقت بازی روز گذشته مقابل عراق یک اتفاق بود. با توجه به اینکه صعود تیم به مرحله بعد قطعی شده بود به دنبال آن بودیم تا علاوه بر حفظ نتیجه آسیب به بازیکنان تیم وارد نشود تا در مراحل بعد مشکلی ایجاد نشود.
وی خاطر نشان کرد: به طور قطع فردا بازی خوب و پرقدرتی در مقابل تایلند خواهیم داشت. شناخت خوبی از تیم تایلند داریم و با بازی خوبی که انجام می‌دهیم اجازه نفوذ و قدرت نمایی را به حریفمان نمی‌دهیم.
اسماعیل پور تیم‌های ژاپن، تایلند و ازبکستان به عنوان حریفان اصلی ایران نام برد و گفت: سطح مسابقات امسال همانند سالهای قبل بالا است والبته برای برای ما فرقی ندارد که با چه تیمی بازی می‌کنیم و حریف روبروی ما چه تیمی در زمین است، چرا که ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.
وی در خصوص وضعیت آسیب دیدگی خود در این رقابت‌ها اظهار کرد: با دلیل مصدومیتی که داشتم با صلاحدید کادر فنی در مرحله گروهی کمتر به میدان رفتم تا برای بازی‌های آینده آماده‌تر باشم. در حال حاضر آماده هستم تا از فردا بیشتر در خدمت تیم ملی باشم.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 11.30 به مصاف تیم تایلند می رود. 
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20653/اسماعیل-پور--تنها-به-قهرمانی-فکر-می‌کنیم
بستن   چاپ