پیام سپاهان
راه اندازی نخستین مرکز معاینه خودروهای سنگین اصفهان
شنبه 21 بهمن 1396 - 1:55:39 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان گفت: اولین مرکز معاینه خودروهای سنگین با اعتباری بالغ بر30 میلیارد ریال توسط شهرداری اصفهان افتتاح می شود.
علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه اصفهان، اظهار کرد: مجموعه طرح های زیست محیطی در موضوع حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در روز شنبه 21 بهمن با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: مرکز معاینه خودروهای سنگین یکی از مهم ترین پروژه هایی است که در روز شنبه افتتاح خواهد شد. شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر30 میلیارد ریال اولین مرکز معاینه خودروهای سنگین را در مجاورت بلوار فرزانگان در روز شنبه راه اندازی خواهد کرد.
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: عمده سهم خودروهای آلاینده در شهر اصفهان به سمت منابع آلاینده متحرک می رود که سهم خودروهای سنگین نیز در این زمان قابل توجه است و اهمیت احداث مرکز فنی را دوچندان می کند. در این صورت می توان به نوعی از ورود خودروهای آلاینده سنگین به مرکزیت شهر جلوگیری کرد.
صلواتی ادامه داد: مرکز مخازن سی ان جی که یکی از مراکز مکانیزه تست مخازن گاز و سی ان جی است، همچنین در روز شنبه مورد بهره برداری قرار می گیرد. در کنار آن از خودروهای سوخت رسان شهری رونمایی خواهد شد. این خودروها می توانند سوخت لازم شهروندان در هر نقطه کشور را به آنان برسانند و آنان را تقویت کنند.
وی با اشاره به بهره برداری مرکز سلامت ناوبران تاکسیرانی شهر اصفهان برای ایجاد خدمات بهینه و سلامت، اظهار کرد: به دنبال ایجاد اتفاقاتی خوب در عرصه زیست محیطی هستیم. در این راستا ایستگاه های سنجش آلودگی هوا و صوت و همچنین مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اصفهان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان در خصوص محدودیت های ترافیکی برای روز 22 بهمن، گفت: در روز 22 بهمن تردد در معابر منتهی به میدان امام دچار محدودیت و پارک خودرو دچار ممنوعیت میشود. همچنین اتوبوسرانی خدمتگزاری لازم در مسیرهای رفت و برگشت از میادین اصلی و مهم شهر به میدان امام اصفهان را خواهد داشت تا بتواند شهروندان را به مبادی سفر خود منتقل کند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20670/راه-اندازی-نخستین-مرکز-معاینه-خودروهای-سنگین-اصفهان
بستن   چاپ