پیام سپاهان
ساسان انصاری: بدنم از فحاشی‌های نصرتی می‌لرزد/ شخصیت به سن و سال نیست
شنبه 21 بهمن 1396 - 1:56:18 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - هافبک سپاهان می‌گوید محمد نصرتی از دقیقه یک تا نود به او فحاشی کرده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، بعد از دیدار سپاهان و نفت تهران ساسان انصاری بازیکن سپاهان و محمد نصرتی بازیکن نفت تهران به درگیر شدید با هم پرداختند.
هافبک سپاهان درباره حمله ور شدن به سمت نصرتی گفت: مگر می‌شود من بی دلیل به سمت نصرتی حمله کنم؟ فکر کنم نصرتی 50-40 سال دارد. مگر می‌شود از دقیقه 1 تا 90 فحش ناموسی بدهد؟ پس شان و شخصیت و وجدان چه می‌شود؟ این رفتارها در هیچ قاموسی نمی‌گنجد. ما در سال 96 هستیم اما بازیکن از دقیقه 1 فحش ناموس می‌دهد. بدن من از فحش‌هایی که او می‌داد می‌لرزد. بازیکنان نفت به محمد نصرتی می‌گفتند خجالت بکش. من می‌خواستم از نصرتی جدا شوم اما او مجددا فحش ناموسی می‌داد. من شنیدم که او صحبت‌هایی نیز انجام داده است.
انصاری در واکنش به این که نصرتی گفته او از چند کیلومتری پرسپولیس عبور کرده و پرسپولیسی نیست گفت: من تا به اینجا که رسیدم هیچ ادعایی ندارم و یک روستایی هستم. از روستا زحمت کشیدم و خانه من در یک روستا است. من بی‌اصالت نیستم جرا که اگر این طور بود هر فحشی را می‌دادم. کسی که فحاشی می‌کند بی‌اصل و نسب است. من کاری به نصرتی ندارم اما کسی که فحاشی می‌کند بی نسبت است. مردم پیشینه او را می دانند.
هافبک سپاهان با اشاره به شادی پس از گل نصرتی و رضایی در بازی پرسپولیس و داماش گفت: آن خوشحالی زشت که آبروی فوتبال ایران را برد را با رفتار من مقایسه کنید. شخصیت بزرگ به سن و سال نیست بلکه به نوع رفتار است. متاسفانه برای من قابل باور نیست که یک نفر چطور می‌تواند از دقیقه یک فحاشی کند. من در دقیقه 2 یا 3 روی او خطا کردم که بدترین توهین‌ها را به من کرد. از آن لحظه به من فحاشی کرد تا پایان بازی. اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که من به او می‌گویم آرام‌تر حرف بزن.
انصاری گفت: کارشناسان می‌توانند درباره بازی او صحبت کنند. اصلا حق من نبود که به اینجا برسم و از نظر فنی هیچ چیزی بلد نیستم اما مگر می‌شود بازیکنی با این سن و سال فوتبال بازی کند و فحاشی کند؟ من در زندگی‌ام به کسی توهین نکردم که توهین بشنوم. از همه هم تیمی‌های من بپرسید می‌شنوید که من تا کنون به کسی اهانت نکرده‌ام.
کدخبرنگار:13026
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20696/ساسان-انصاری--بدنم-از-فحاشی‌های-نصرتی-می‌لرزد--شخصیت-به-سن-و-سال-نیست
بستن   چاپ