پیام سپاهان
رجب‌زاده: داور روند بازی را تغییر داد
شنبه 21 بهمن 1396 - 1:56:21 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - بازیکن تیم ذوب آهن می‌گوید: پنالتی که داور برای سایپا گرفت روند بازی را تغییر داد. به نظرم پنالتی اندکی سختگیرانه بود.
به گزارش ایسنا مهدی رجب زاده پس از شکست تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. پنالتی که داور برای سایپا گرفت روند بازی را تغییر دارد. به نظرم پنالتی اندکی سختگیرانه بود.
او در اعتراض به کیفیت زمین چمن استادیوم دستگردی تصریح کرد: کیفیت این زمین در حد تیم محله ها بود. این زمین برای سلامتی بازیکن ها خطرناک است. از سازمان لیگ تقاضا دارم که نگذارد هیچ بازی در این زمین برگزار شود. این چمن من را یاد زمین شکوشک نوشهر در سال های 78-79 می‌اندازد.
رجب‌زاده گفت:بعد از آن که سایپا گل تساوی را زد روی دفاعش تمرکز کرد و با استفاده از بازیکن های سرعتی‌اش ضدحمله می‌کرد و موفق شد چند گل به ما بزند.
او ادامه داد: به نظرم دروازه‌بان سایپا روز خیلی خوبی را داشت و توپ های زیادی را دفع کرد.
بازیکن ذوب‌آهن گفت: ما باید این بازی را فراموش کنیم چرا که یک بازی آسیایی پیش رو داریم البته شرایط بازی های آسیایی با بازی های لیگ متفاوت است. این بازی ها روی یک دیگر تاثیری نمی‌گذارد.
همچنین رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم اظهار کرد: واقعا باور نمی‌کنم که این نتیجه را گرفتیم. امسال دومین باری بود که چهار تا گل خوردیم البته ما به روز های آینده امیدواریم.
او گفت: ما سایپا را دست کم نگرفتیم اما به نظرم همه ماامروز در حد خودمان نبودیم.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20700/رجب‌زاده--داور-روند-بازی-را-تغییر-داد
بستن   چاپ