پیام سپاهان
شهردار اصفهان خبرداد
اختصاص یک سوم بودجه سال آتی به حوزه حمل‌و نقل و محیط زیست
شنبه 21 بهمن 1396 - 2:57:10 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - شهردار اصفهان گفت: یک سوم بودجه سال آتی به حوزه حمل ‌و نقل و محیط‌زیست اختصاص پیدا کرده است تا با عزمی جدی مشکلات ترافیک، آلودگی هوا و زمان سفر بالای شهروندان اصفهانی برطرف شده و خطوط دیگر متروی اصفهان با سرعتی مضاعف پیش رود.
به گزارش خبرنگار ایسنا_منطقه اصفهان، حجت‌اله نوروزی صبح امروز (شنبه) در آیین افتتاح پروژه‌های حمل‌ونقل و محیط‌زیست شهرداری اصفهان اظهار کرد: اصفهان در چنبره مشکلاتی قرار دارد که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد. اصفهان از شرق در معرض آلاینده‌‎های تالاب گاوخونی و از غرب و جنوب تحت تاثیر صنایع سنگین است .
وی با بیان اینکه امروز مرکز پایش و کنترل شاخص‌های کیفی هوای اصفهان افتتاح شد، گفت: گرچه پایش و کنترل خوب است، اما باید به گونه‌ای منشاء مشکلات را شناسایی کنیم و به حل منشاء مشکلات بپردازیم. به خصوص که اصفهان از نظر جغرافیایی در محلی قرار دارد که آلودگی‌ها را افزایش می‌دهد، باید برای رسیدن به محیط زیست سالم چاره‌اندیشی کنیم تا شهروندان شادی داشته باشیم.
شهردار اصفهان ادامه داد: بیش از 850 میلیارد تومان بودجه سال 1397 فقط برای مترو در نظر گرفته شده است و شاید علت طول کشیدن خط یک تنها مسائل میراثی نبوده باشد و بخشی از این تاخیر به خاطر عدم تخصیص بودجه‌های کافی به این مسئله بوده است .
نوروزی در انتها خاطر نشان کرد: در طول 10 روز دهه فجر بیش از 500 جشن برای مردم در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایسنا؛ در این آیین نخسین مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اصفهان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و مرکز مخازن هیدوراستاتیک به بهره‌برداری رسید.
کد خبرنگار: 13051
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20732/اختصاص-یک-سوم-بودجه-سال-آتی-به-حوزه-حمل‌و-نقل-و-محیط-زیست
بستن   چاپ