پیام سپاهان
قلعه‌نویی: هدف اول ما گل نخوردن است/ نقاط قوت الدوحیل را می‌شناسیم
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:02 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - ذوب‌آهن و تراکتورسازی با آغاز لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف الدوحیل قطر و الاهلی عربستان می‌روند که هر دو تیم از مدعیان لیگ‌های کشورشان هستند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از فردا (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های A و B آغاز می‌شود. در روز نخست این رقابت‌ها تراکتورسازی و ذوب آهن به مصاف رقبای خود می‌روند. این رقابت‌ها با برگزاری دیدار لوکومتیو تاشکند و الوحده امارات از گروه B آغاز می‌شود و در ادامه از ساعت 16:45 ذوب آهن ایران مهمان الدوحیل قطر است.
ذوب آهن که با شکست سنگین 4 بر 2 مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد، در این دیدار محروم و مصدوم ندارد. آن‌ها در رقابت‌های لیگ برتر با 38 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. ذوب‌آهن پیش از این با پیروزی 3 بر یک مقابل آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور در این رقابت‌ها را پیدا کرد.
در مقابل الدوحیل با 42 امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ ستارگان قطر است. آن‌ها در آخرین دیدارشان در لیگ قطر توانستند با نتیجه 5 بر یک الغرافه که مهدی طارمی را در اختیار دارد، در هم بکوبد تا با آمادگی کامل مقابل ذوب آهن قرار گیرد.
همچنین در گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو دیدار هم‌زمان برگزار می‌شود که تراکتورسازی ایران در مسقط عمان میزبان الاهلی عربستان است. تراکتورسازی که با آرتوئرول سائلام روند رو به رشدی داشته و در سه دیداری که تحت هدایت این سرمربی به میدان رفته توانسته هفت امتیاز کسب کند، در آخرین دیدارشان که داربی تبریز بود، با پیروزی 2 بر یک از زمین بازی خارج شدند.
آن‌ها در حال حاضر با 28 امتیاز در رده دهم هستند و امیدوارند با هدایت این سرمربی ترکیه‌ای هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند و هم در لیگ برتر ایران جایگاه بهتری را کسب کنند.
در آن سوی میدان الاهلی با 42 امتیاز تیم دوم لیگ عربستان است و در آخرین دیدارش با نتیجه 2 بر یک الفیصل این کشور را شکست داد. الاهلی پارسال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل پرسپولیس ایران از دور رقابت‌ها حذف شد.
در دیگر دیدار هم‌زمان این گروه الغرافه قطر مهمان الجزیره امارات است. مهدی طارمی در تیم فوتبال الغرافه قطر توپ می‌زند.
کدخبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20767/قلعه‌نویی--هدف-اول-ما-گل-نخوردن-است--نقاط-قوت-الدوحیل-را-می‌شناسیم
بستن   چاپ