پیام سپاهان
رجب زاده: همیشه آماده مبارزه هستیم/ الدوحیل قوی‌تر از لخویا است
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:11 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - کاپیتان با تجربه ذوب آهن در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید آماده مبارزه هستند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، ذوب آهن در نخستین دیدار از لیگ قهرمانان آسیا با الدوحیل قطر مصاف خواهد کرد. ذوبی‌ها در فصل 2016 نیز با لخویا هم‌گروه بودند که نماینده ایران توانست در قطر و با تک گل مهدی رجب زاده به برتری برسد. الدوحیل ابتدای فصل جاری از ادغام دو تیم قدرتمند لخویا و الجیش به وجود آمد.
مهدی رجب زاده، کاپیتان ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایسنا به قطر، درباره این که الدوحیل قوی‌تر است یا لخویا اظهار کرد: لخویا آن موقع قوی بود. قطعا تیمی که الان وجود دارد قوی‌تر است چرا که تلفیقی از بازیکنان الجیش و لخویا تیم الدوحیل را تشکیل دادند. معتقدم قدرت هر تیم در زمین مشخص می‌شود. قطعا بازی سختی داریم و الدوحیل تیم قدرتمندی است.
او درباره گلزنی به لخویا در سال 2016 در قطر و پیروزی تیمش گفت: خیلی با انگیزه بودیم، با نظم خوبی بازی کردیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. آن روز هم من گل زدم و برای من خاطره خوبی بود. مطمئنم پس فردا بازی سختی داریم. دو تیم لخویا و الجیش قطر ادغام شدند و یک تیم خوب را تشکیل دادند. می‌دانم بازی سختی داریم. همیشه آماده مبارزه هستیم. ان‌شاءالله با ارائه یک بازی خوب دست پر به ایران برگردیم.
کدخبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20773/رجب-زاده--همیشه-آماده-مبارزه-هستیم--الدوحیل-قوی‌تر-از-لخویا-است
بستن   چاپ