پیام سپاهان
با حضور 90 طلبه غیر ایرانی؛
بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) برگزار می‌شود
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:28 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - قم - جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) از برگزاری این جشنواره با حضور 90 نفر طلبه غیر ایرانی در اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام یوسف محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) روزهای 23 و 24 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
وی تجلیل از آیت الله مظاهری را یکی از برنامه‌های اصلی این جشنواره برشمرد و افزود: این دوره از جشنواره در روزهای مذکور در اصفهان برگزار خواهد شد و در مراسم اختتامیه از آیت الله مظاهری تجلیل خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) العالمیه اظهار داشت: این جشنواره با حضور طلاب غیر ایرانی و کارکنان جامعه المصطفی(ص) در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود.
وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره روز 26 بهمن‌ماه در سالن اهل البیت(ع) با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از هر ملیت سه نفر از کسانی که موفق شده‌اند حد نصاب مرحله مقدماتی را به دست آورند به مرحله نهایی بخش شفاهی راه یافته‌اند.
وی اضافه کرد: 90 نفر از راه یافتگان در این دو روز با هم رقابت می‌کنند تا تکلیف نفرات برتر با داوری داوران بین‌المللی و استانی مشخص شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20777/بیست-و-سومین-جشنواره-قرآنی-و-حدیثی-المصطفی(ص)-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ