پیام سپاهان
امام‌جمعه نجف‌آباد:
22 بهمن لیلة‌القدر ایران اسلامی است/زلزله در کابینه صهیونیست ها
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:28 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: 22 بهمن را می‌توان لیلة‌القدر ایران اسلامی برشمرد که به برکت آن در طول سال‌های گذشته پیشرفت‌های مختلفی در عرصه‌های علمی، سیاسی و اقتصادی کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی پیش از ظهر یک‌شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در نجف‌آباد اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به منظور شکرگزاری از نعمت انقلاب اسلامی است که به لطف الهی 39 سال پیش با راهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و همراهی مردم به دست آمد و با رهبری هوشمندان رهبر معظم انقلاب استوارتر از گذشته راه می‌پیماید.
وی با بیان اینکه استقلال، آزادی و وحدت ملت ایران رزقی الهی و نعمتی بی بدیل است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است، افزود: 22 بهمن را می‌توان لیلة‌القدر ایران اسلامی برشمرد که به برکت آن در طول سال‌های گذشته پیشرفت‌های مختلفی در عرصه‌های علمی، سیاسی و اقتصادی کسب کردیم.
سرنگونی هواپیمای اف.16 و زلزله شدید در کابینه رژیم صهیونیستی
امام‌جمعه نجف‌آباد با تاکید بر اینکه اقتدار یک ملت در چشم دنیا از برخورد آن با مستکبران مشخص می‌شود، تاکید کرد: بسیاری از کشورهای دنیا انقلاب اسلامی ایران را سرلوحه خود برای مبارزه با ظلم و استکبار قرار دادند، در روزهای گذشته سرنگونی هواپیمای اف.16 صهیونیست‌ها را شاهد بودیم که زلزله‌ای شدید در کابینه رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز در تمام دنیا آزادمردان و مظلومانی که خود را از یاوران مخلص انقلاب می‌دانند رو به افزایش است به نوعی که آن را الگوی فعالیت‌های خود قرار داده و تمام تحولات این انقلاب را رصد می‌کنند.
پیام ملت ایران به دشمنان نظام؛ از راه دین و انقلاب جدا نمی‌شویم
حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به توطئه دشمنان در اغتشاشات ماه‌های گذشته تصریح کرد: دنیای استکبار به خیال خام خود با سوءاستفاده از اعتراضات بجای مردم و به نام دفاع از مردم، اغتشاشاتی برپا کرد اما ملت ایران همچون همیشه با حضور پرشور خویش مشت محکمی بر دهان استکبار زده و به یاوه‌گویی‌های آنها پایان داد.
وی اضافه کرد: پیام حضور مردم به دشمنان این است که ملت ایران برای عزت، کرامت و عدالت جهانی انقلاب کرده است و با مشکلات از راه دفاع از دین و انقلاب جدا نخواهد شد.
مسئولان از تمام امکانات داخلی برای ایجاد اشتغال، زدودن فقر و بی‌عدالتی استفاده کنند
امام جمعه نجف‌آباد گفت: پیام حضور پرشور مردم به مسئولان این است که از تمامی امکانات داخلی برای ایجاد اشتغال، زدودن فقر و بی‌عدالتی استفاده کنند که این از خواسته‌های برحق مردمی است.
حسناتی تصریح کرد: بی‌عدالتی و فساد و تبعیض بیش از مشکلات اقتصادی موجب رنجش مردم شده است و مسئولان سه قوه باید با ایستادگی در برابر بی عدالتی‌ها مردم را دلگرم‌تر کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20778/22-بهمن-لیلة‌القدر-ایران-اسلامی-است-زلزله-در-کابینه-صهیونیست-ها
بستن   چاپ