پیام سپاهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
حضور پرشور مردم در راهپیمایی مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:39 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: حمایت همیشگی مردم که با وجود تمامی مشکلات در کشور از همراهی انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام دست بر نمی‌دارند مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر یک شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی امسال مطابق پیش بینی رهبر معظم انقلاب وصف ناشدنی بود و مردم همچون همیشه وفاداری خود به انقلاب و نظام را به دنیا نشان دادند.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی بی بدیل دارد، تاکید کرد: حمایت همیشگی مردم که با وجود تمامی مشکلات در کشور از همراهی انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام دست بر نمی‌دارند مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور مردم در صحنه‌های دفاع از نظام را همیشگی خواند و ابراز داشت: این حضور پرشور مردم در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف حمایت از نظام، انقلاب وظایف مسئولان را بیش از پیش سنگین می‌کند و امیدواریم تمامی مسئولان کشور به درستی به این مردم وفادار خدمت کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20783/حضور-پرشور-مردم-در-راهپیمایی-مسئولیت-ما-را-سنگین‌تر-می‌کند
بستن   چاپ