پیام سپاهان
ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان:
مردمی بودن ارتش در روند پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی داشت
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:39 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان گفت: پس از لبیک ملت به رهبری امام (ره) برای مبارزه با حکومت پهلوی، ارتش نیز به خیل عظیم ملت پیوست و این امر موجب حرکت سریع‌تر انقلاب به سمت پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیرسرتیب دوم محسن آذرافروز پیش از ظهر یک شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکره اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیز مردمی و از خانواده‌های معتقد اسلامی بود به نوعی که در روز 19 بهمن کارکنان نیروی هوایی به نمایندگی از سایر پرسنل ارتش با حضرت امام بیعت کردند و حتی همافران برخی شهرهای کشور در روزهای آغازین بهمن‌ماه به انقلاب پیوستند.
وی با بیان اینکه مردمی بودن ارتش در روند پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی داشت، افزود: در واقع پس از لبیک ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در راستای مبارزه با ظلم شاهنشاهی و حکومت پهلوی، ارتش نیز به خیل عظیم ملت ایران پیوست و این امر موجب حرکت سریع‌تر انقلاب به سمت پیروزی شد.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم دلگرم است
ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بی نظیر خواند و ابراز داشت: مردم ایران همیشه در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حضور دارند و هر جا حس کنند دشمن حتی کوچک‌ترین سخنی بر علیه کشورمان بیان داشته است نیز در میدان حاضر می‌شوند.
وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره به حضور مردم ایران و حمایت آنها از سربازان خود دلگرم است و به خدمتگزاری به این مردم افتخار می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20784/مردمی-بودن-ارتش-در-روند-پیروزی-انقلاب-اسلامی-تاثیر-بسزایی-داشت
بستن   چاپ