پیام سپاهان
مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی:
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تاثیرات جهانی خواهد داشت
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:40 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی گفت: همانگونه که رهبر انقلاب پیش‌بینی کردند حضور در راهپیمایی 22بهمن امسال باشکوه‌تر از هر سال است که تاثیرات آن را در جهان شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار حسین دهقان پیش از ظهر یک شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ‌گاه از توطئه و اقدام بر علیه ارزش‌های انقلابی و نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته‌اند.
دشمنان با همراهی ملت ایران در نقشه‌های آشکار و پنهان خود هرگز پیروز نشدند
وی افزود: سران استکباری و دشنام نظام از ابتدای انقلاب با راه‌اندازی جنگ، تحریم، ترور و امروز با راه‌اندازی جنگ فرهنگی در پی ضربه‌ زدن به نظام ما بودند که به لطف الهی، تدابیر رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم در نقشه‌های آشکار و پنهان خود هرگز پیروز نشدند.
مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه در همراهی مردم ایران دارد، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در هر کجا احساس کردند دشمنان در پی ضربه زدن به درخت انقلاب و نظام هستند با تمام وجود به عرصه دفاع از دین و میهن گام نهادند و نقشه‌های دشمنان را خنثی و آنها را از اهداف خود نا امید ساختند.
ملت ایران هرگز از اصول و مبانی انقلاب و ولایت فقیه دست نمی‌کشد
وی ادامه داد: همراهی 39 ساله ملت ایران با انقلاب و حضور پرشور آنها در هر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راهپیمایی 22 بهمن نشان ملت ایران هرگز از اصول و مبانی انقلاب و حمایت از ولایت فقیه دست نمی‌کشد.
سردار دهقان تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز پیش‌بینی کردند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار باشکوه‌تر از هر سال است که به یقین تاثیرات آن را در منطقه و جهان شاهد خواهیم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20785/حضور-مردم-در-راهپیمایی-22-بهمن-امسال-تاثیرات-جهانی-خواهد-داشت
بستن   چاپ