پیام سپاهان
امام جمعه نطنز:
حمایت مردم از انقلاب سد راه تهدیدات آمریکاست
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:42 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - نطنز - امام جمعه نطنز: حمایت مردم از انقلاب اسلامی و بصیرت آنها، سد راه تهدیدات آمریکاست.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله امینی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نطنز اظهار داشت: همواره آمریکا با تهدیدات، تحریم و ترور برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است اما حمایت مردم بصیر از انقلاب همواره سد راه پیشبرد اهداف آمریکا و دولت های غربی است.
وی تصریح کرد: وقتی آمریکا می بیند که انقلاب اسلامی ایران در آستانه 40 سالگی به نفوذی غیر قابل باور در منطقه و ثبات بالایی رسیده است می‌خواهد با آن مقابله کند.
امام جمعه نطنز افزود: آمریکا در طول تاریخ از هیچ توطئه ای دست بردار نبوده است اما با حمایت همه جانبه مردم بصیر ایران از انقلاب اسلامی، همواره شکست خورده است.
وی یادآور شد: سردار قاسم سلیمانی توانست داعش را که به دست آمریکا و برخی کشورهای غربی به وجود آورد نابود کند، اما باز آمریکا می‌خواهد آن را به وجود آورد تا از این طریق به منافع خود دست پیدا کند.
امینی بیان کرد: دشمن با فتنه های مختلف و توطئه های پیچیده سعی در توقف انقلاب اسلامی داشته ولی مردم انقلابی و وطن پرست با حضور به موقع همه این توطئه ها را خنثی کرده اند.
وی در پایان تأکید کرد: بر خلاف اینکه مردم به خاطر گرانی ها، فساد و معضلات اقتصادی معترض هستند اما هیچ گاه اجازه نمی‌دهند تا بیگانگان از این موضوع سوء استفاده کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20786/حمایت-مردم-از-انقلاب-سد-راه-تهدیدات-آمریکاست
بستن   چاپ