پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر بصیرت آنهاست
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:44 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان – امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر بصیرت آنهاست، گفت: نظام ما مردمی و متکی بر مردم است و با حضور مردم به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه حضور دائم آنها در حفاظت از انقلاب اسلامی و مایوس کردن دائمی دشمنان است.
وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که 22 بهمن امسال استثنایی خواهد بود، امروز جمعیتی را مشاهده می ‌ کنیم که بیش از یک ساعت از راهپیمایی گذشته و یک ساعتی به پایان راهپیمایی باقی مانده در خیابان‌های منتهی به میدان امام و این میدان تاریخی حضور دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر بصیرت آنهاست، تاکید کرد: نظام ما مردمی و متکی بر مردم است و با حضور مردم به راه خود ادامه می دهد، این راهی است که امام بزرگوار و شهدای ما برعهده ما گذاشتند که امیدواریم شرمنده آنها نشده و بتوانیم به خوبی از عهده رسالت بزرگی که برای ماست برآییم
بصیرت مردم ایران روز به روز بیشتر نمود پیدا می کند
وی ادامه داد: حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر سال دو دلیل دارد که یکی فراز و نشیب ‌ هایی است که هرچه از زمان انقلاب می ‌ گذرد برای نظام ما ایجاد می ‌ شود و در این راستا بصیرت مردم ما نیز بیش از گذشته نمود پیدا می‌کند.
آیت الله سید ابولحسن مهدوی ابراز داشت: دلیل دیگر دشمنان نظام استکباری هستند و هرچه دشمنی این نظام استکباری و تحریم ‌ های آنها در مباحث مالی و اقتصادی بیشتر می ‌ شود حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دفاع از انقلاب نیز بیش از گذشته می شود و در روایتی داریم که این انقلاب تا زمان ظهور امام زمان ادامه خواهد یافت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20787/حضور-پرشور-مردم-در-راهپیمایی-22-بهمن-نشانگر-بصیرت-آنهاست
بستن   چاپ