پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
ملت ایران همواره پایبند به انقلاب و نظام است
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:47 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان – امام جمعه اصفهان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن خطاب به آمریکا و سران استکباری گفت: پیام ما به آنها این است که ملت ما همواره پایبند به انقلاب و نظام است و آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله 22 بهمن اظهار داشت: زبان ما از تشکر از این مردم با بصیرت قاصر است که هر چه دشمن فشار خود را بیشتر می کند علاقه خود به انقلاب، نظام و رهبری را بیشتر نشان می‌دهند که نشانی از بصیرت این ملت انقلابی است.
مردم روز به روز بیش از گذشته در راه اسلام و انقلاب پایداری نشان می دهند
وی افزود: خداوند را شاکریم تاکنون که حدود 40 سال از انقلاب می‌گذرد مردم روز به روز بیدارترتر از گذشته در راه اسلام و ولایت پایداری نشان می‌دهند.
امام جمعه اصفهان خطاب به امریکا و سران استکباری تاکید کرد: پیام ما به آنها این است که ما همواره پایبند به انقلاب هستیم و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی ادامه داد: ما هر سال که در این مسیر خیابان حافظ به سمت میدان امام گام برمی داریم جمعیت را بیشتر از سال گذشته احساس می‌کنیم و مردم حتی از ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی در خیابان‌های منتهی به میدان حضور پیدا می‌کنند.
حضور پرشور مردم وظیفه مسئولان را سنگین می‌کند
آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به وظیفه مسئولان در قبال حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تصریح کرد: بار مسئولان با این حضور سنگین تر از پیش می‌شود، همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند دوست‌تر دارم که من را خدمتگزار این مردم خطاب کنند مسئولان باید کمر خدمت برای مردم بربندند و خدمتگزاران خوبی برای این ملت باشند و اشتباهات و تخلفات در کارشان را جبران کنند.
وی اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم فرمودند که 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود همین امر را به عینه در تمام کشور شاهد هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20789/ملت-ایران-همواره-پایبند-به-انقلاب-و-نظام-است
بستن   چاپ