پیام سپاهان
رمز انقلاب 57 در بهمن 96 تکرار شد؛
استقبال «تماشایی» نصف جهان از چهلمین بهار انقلاب
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:48 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - امسال با وجود همه برنامه ریزی های دشمن برای شکستن صف وحدت در میان مردم اما بهاری تماشایی برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در نصف جهان رقم خورد و حضور اولیه مردم چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سال هاست که میدان تاریخی نقش جهان میزبان حماسه آفرینی های مردم این شهر است به طوریکه شمارگان روزها و حماسه هایی که در این میدان رقم خورده است از شمارش خارج است. امروز هم بار دیگر مردم اصفهان از مسیرهای دور و نزدیک خود را در مسیر انقلاب قرار دادند تا در کنار تا سایر شهروندانشان فریاد «الله اکبر» را که رمز پیروزی این انقلاب بود برای تجدید بیعت با آرمان امام و رهبری فریاد بزنند.
حضور چشمگیر مردم اصفهان در این روز زمستانی با همه شرایطی که در آن قرار دادند، «تماشایی بودن» این روز را اثبات کرد و ثبت تصاویر حماسه عظیم از قدرت دوربین عکاسان پیشی گرفته است.
مسیرهای منتهی به میدان نقش جهان میزبان مردم از قشرهای مختلف است و همه نسل های انقلاب در صفوف فشرده و با وحدت قدم در مسیر انقلاب گذاشته اند. هرچند بسیاری از این مردم از اوضاع اقتصادی گلایه هایی هم دارند و گاهی با هم آن را مرور می کنند اما هیچ مشکلی نتوانسته مانع اراده ملت برای صیانت از انقلابی که خود صاحب اصلی آن هستند، بشود.
در هشت مسیری که قشرهای مختلف اندک اندک از راه می رسند و خود را به صف «وحدت» می رساند، مانند روزهای ابتدایی انقلاب انواع چهره ها و لایه های اجتماعی به چشم می خورد و نمی توان در نوع افرادی که برای این جشن ملی و اسلامی خود را رسانده اند، خط کشی کرد.
همان انگیزه ای که نسل اول را به این میدان حماسه کشانده با همان امید، نسل چهارم هم خود را به مردم رسانده است و این روز شاید جزو معدود روزهایی است که ادبیات چهار نسل متفاوت به «وحدت» رسیده است. ادبیاتی انقلابی که عزت و اقتدار ایران را با شعار «مرگ بر امریکا» فریاد می زند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20790/استقبال-«تماشایی»-نصف-جهان-از-چهلمین-بهار-انقلاب
بستن   چاپ