پیام سپاهان
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
هر گام مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایه‌های نظام را مستحکم‌تر میکند
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:25:50 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان – نماینده اصفهان در مجلس گفت: هر گام مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌سازد تا با تلاش مسئولان در رفع مشکلات کشور بیش از پیش در راه سربلندی ایران حرکت کنیم.

حمیدرضا فولادگر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: مردم اصفهان همواره در فعالیت‌های انقلابی و دفاع از دین و میهن پیشتاز بوده‌اند به نوعی که بسیاری از مردم اصفهان از جمله جوانان دبیرستانی و دانشگاهی حتی از سال 56 اعلامیه‌های امام خمینی (ره) و فعالیت‌های انقلابی را دنبال می‌کردند.
وی با بیان اینکه دنیای استکبار در 39 سال پیش در کنار حکومت پهلوی در برابر مردم ایران ایستاده بود، افزود: جوانان امروز نیز با همان روحیه انقلابی پدران و مادران خویش، امروز هر کجا نیاز به دفاع از نظام و انقلاب بوده است از جان خویش نیز گذشته‌اند چراکه ادعاها و فعالیت‌های استکبار و زیر بار ستم رفتن را در زمان کنونی نیز برنمی‌تابند.
پرچم سه رنگ ایران نشانه‌ای از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی پرچم سه رنگ ایران را نشانه‌ای از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: رنگ سبز به معنای ولایت پذیری، سفید نشانه صلح و سلامتی و سرخ نمادی از جهاد در راه دین است.
وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی ما پرچم خود را حفظ کردیم اما به جای نشان طاغوت بر میانه آن نام مقدس الله نقش شده است که نشانه اطاعت از فرامین الهی و گام نهادن در مسیر آموزه‌های الهی است.
مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه انقلابی خود عمل کنند
فولادگر با دعوت از مردم اصفهان مبنی بر اینکه در فرصت باقیمانده مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک وظیفه عمل کنند، تصریح کرد: هر گام مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌سازد تا با تلاش مسئولان در رفع مشکلات کشور بیش از پیش در راه سربلندی ایران اسلامی حرکت کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20791/هر-گام-مردم-در-راهپیمایی-22-بهمن-پایه‌های-نظام-را-مستحکم‌تر-میکند
بستن   چاپ