پیام سپاهان
حاج رسولیها:
ذوب آهن تیم با تجربه‌ای است/ ذوب آهن بازی مستقیم عالی اجرا می‌کند
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 11:30:01 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - سرمربی تیم فوتبال امید ذوب آهن گفت: هر چند ذوب آهن تیم با تجربه‌ای به ویژه در مسابقات آسیایی است، اما نباید حریف خود را دست کم بگیرد وباید با تمرکز زیاد بازی کند.
حسن حاج رسولیها در گفت وگو با ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: اگر بخواهیم در خصوص ذوب آهن صحبت کنیم باید در دو بخش این تیم را بررسی کرد. از نظر روحی این تیم در شرایط بسیار خوب و آرمانی به سر می‌برد. با روند رو به رشدی که داشتند و نتایجی که این تیم در نیم فصل دوم گرفته از نظر روحی و داشتن انگیزه‌های به دست آوردن جایگاه های بهتر در لیگ داخلی و مسابقات آسیایی در سطح بالایی هستند.
وی ادامه داد: از نظر فنی نیز اگر برخی نتایج را در نظر نگیریم هر چه جلوتر می‌رویم ذوب آهن بهتر و بهتر می‌شود. شاید این تیم نیمه‌های نخست خوبی در برخی از بازی‌ها نداشته، اما توانسته بلافاصله ضربان بازی را در دست بگیرد و بازی را مدیریت کند. نیمه دوم بازی‌های ذوب آهن همیشه نیمه تفکرات وتغییر تاکتیک می‌شود.
وی افزود: ذوب آهن بازی مستقیم را خوب می‌شناسد و آن را به راحتی در زمین اجرا می‌کند. البته اجرای بازی مستقیم خلاف نوع بازی های قبلی سبزپوشان است که همیشه با پاسکاری ها کوتاه رو به جلو و دروازه حریف می‌رفتند. درست است که در آن سبک بازی فوق العاده بودند، اما در این سبک جدید هم توانستند به خوبی تفکرات امیر قلعه نویی را اجرایی کنند و در گردش تیمی خوب عمل کردند.
حاج رسولیها تصریح کرد: می دانم که نگاه بازیکنان به بازی‌های آسیایی متفاوت از لیگ داخلی است و تیم‌های ایرانی در بازی‌های آسیایی بهتر از لیگ داخلی عمل می‌کنند و بازی‌های بهتری از آنها شاهد هستیم.
وی در خصوص وضعیت تیم‌های عربی گفت: تیم‌های غیر ایرانی به ویژه عربی از نظر مالی و ایجاد امکانات سخت افزاری ونرم افزاری بسیار قوی هستند. مجموعه‌های ورزشی این تیم‌ها گاهی با امکانات ورزشی کل یک کشور برابری و یا حتی بالاتر است. البته تیم‌های ایرانی از تکنیک و پتانسیل خوبی برخوردار هستند و همیشه نشان دادند که می‌توان تیم‌های عربی را این توان مالی خوب پشت سر گذاشت.
وی در خصوص وضعیت ذوب آهن در این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: ذوب آهن تجارب بسیار خوبی در رقابت‌های آسیایی دارد. حضور در فینال باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان از این تیم یک نام و برند جهانی ساخته و کادر خوب و قدرتمند این تیم می‌دانند که در رقابت‌هایی که در این سطح است چگونه بازی کنند.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به سبک فوتبال تیم‌های عربی تاکید کرد: ذوب آهن نباید حریف خود را دست کم بگیرد و با تمرکز و آرامش باید بازی کند. کوچک‌ترین غفلت می‌تواند بازی را گره بزند. تمام بازی ها در آسیا سخت است و ذوبی‌ها باید از همان ابتدا با تحت فشار قرار دادن حریف خود سعی در کسب نتیجه و در ادامه مدیریت بازی داشته باشند.
1445953973591_telisna3.jpg
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20801/ذوب-آهن-تیم-با-تجربه‌ای-است--ذوب-آهن-بازی-مستقیم-عالی-اجرا-می‌کند
بستن   چاپ